Copilul meu, grav bolnav

Raspunsuri - Pagina 8

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns paunita spune:

buna ziua. Cateva cuvinte,de inceput:sunt nou-venita pe acest site si asta cu un anume scop,care din intamplare l-am gasit aici in cadrul acestui site.Ce as vrea sa spun,este ca eu INCA nu ma incadrez tematicii acestui forum,pentru ca inca nu am un bebelus sau inca nu astept unul.Insa nu se stie pe viitor.Sunt studenta in anul 4,Finante-Banci,UAIC Iasi.
Imi pare rau mamico de situatia ta si a baietelului tau,m-a impresionat si pe mine,si chiar sunt putin trista si ma uit la mine,ca de multe ori imi spun ca nu sunt frumoasa,nu arat bine,pe cand eu ar trebui sa fiu cea mai fericita ca sunt SANATOASA(ma rog,nu total,de aceea am intrat aici,va voi spune mai tarziu)si chiar imi este rusine de mine ca cer prea mult de la Dumnezeu,uitand de adevaratii copii bolnaviori care au nevoie de ajutorul Lui. Ingres,nu stiu ce sa spun,Dumnezeu sa iti dea putere sa poti trece peste toate fazele cu copilasul tau,Crucea lui o porti si tu,ajuta-l,stiu ca nu-i lipsesc afectiunea,zambetul si tot sprijinul de la tine pentru a razbi.

Revenind la ideea mea, este ca eu am o problema,au aparut niste noduli acum 4 ani sa fie, o dereglare hormonala.La inceput am inceput cu un tratament medicamentos,dar nici un rezultat. Cand venea vara incercam si cu voi de varza,asociat cu acelasi tratament dar fara rezultat.Am incercat sa merg ka alt doctor,caci deja mi se spusese ca alta acle nu exista,doar operatie. M-am speriat si am fugit :(. Acum,ajungand la un doctor profesor din Iasi (Dna Dr.Aldea)fac de 4 luni alt tratament cu un gel si prafuri pe care le dizolv in apa. trecand peste toate astea,TOT nu ma simt bine. Ceea ce vad eu,este ca se cam lasa tratamentul fara sa se faca o echografie,desi eu insist.