Medicii sa raspunda

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Dianami spune:

Daca ma primiti ma alatur si eu voua, cu ceea ce pot.
Sunt inca studenta, abia am terminat anul 5, dar imi place mult ceea ce fac si cred ca pot fi de ajutor cuiva cu un simplu sfat (virtual oricum nu putem face mai mult de atat).

Experienta nu pot sa zic ca am (poate doar datorita propriului meu copil ), insa toti avem un inceput, nu ?


Diana si superbebelusa Iulia Anastasia (15 iulie 2005)

www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=70720" target="_blank">Povestea unei mamePuiul meu iubit e atat de mare

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Teo,
Bine ai venit pe teren! Pentru cei care pot si doresc sa participe la cresterea calitatii informationale a forumului, drumul e in fata.
Eu va multumesc tuturor pentru deschidere!

Marius Pernes
www.marius.rdsor.ro

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns teodraghici spune:

Diana, ma bucur ca esti printre noi. Chiar daca esti studenta...inca....,esti binevenita. Nu se pun diagnostice si nu se scriu tratamente pe forum...unde "te stii" astept sa iti vad postarile. Bafta

si BB Fulvia

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Dianami spune:

Teo, multumesc.
Acolo unde cred ca pot da un sfat sau informatie voi scrie, oricum am mai facut-o si pana acum, si eu stau destul de mult la PC si pot face si ceva util .

Am avut si ceva propuneri la subiectul cu "Modificarile forumului", dar cred ca au fost trecute cu vederea .


Diana si superbebelusa Iulia Anastasia (15 iulie 2005)

www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=70720" target="_blank">Povestea unei mamePuiul meu iubit e atat de mare

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns melutzica spune: