Salvati-l pe Mihaita ! (7)

Raspunsuri - Pagina 8

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Andries spune:

Doamne Gabi, fii tare, ai incredere ca totul se va termina cu bine!!
Sunt convinsa ca medicii belgieni vor rezolva aceasta mica problema si ca ajustand medicatia vor reusi sa il convinga pe Mihaita sa accepte complet noul ficatel.
Sa va dea Dumnezeu putere, noroc si sanatate la toti trei!

Andries

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lucia_cs spune:

Gabriela, iti multumim ca ai venit cu vesti.
Daca dr spun ca aceste reactii sunt normale, asa trebuie sa fie.
Sa nu uitam ca Mihaita este un viteaz.

Va imbratisam.

_

Aici poti face viata unui copil mai acceptabila!


Noi ajutam pe unii, altii ajuta pe altii, astfel toti pot fi ajutati!


Lucia sotia lui Csaba
www.cisst.org/ftp/Lucia/" target="_blank">
Poze Bunny

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns pashosha spune:

Gabriela, ai incredere in doctori, wolfie o sa fie bine...pupa mama baiatu frumos...sa il pupi de la mine pe ingeras, si mult mult curaj

suntem aici

http://bella.netfirms.com/ro.htm

pashosha mami lui Luca si Maia

where is a will, there is a way !!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Mirunaa spune:

Dragul de Mihaita...
Multumim de vesti si ,in masura in care poti, mai tine-ne la curent .
Sanatate, putere si un pupic dulce pentru un nasuc dulce(de Mihaita, normal)

Toate cele bune!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns adrianangi spune:

Gabriela draga mea, multumeste-I lui Dumnezeu si roaga-te la El tot timpul. E singurul care are putere asupra vietilor noastre.
Stiu ca ti se rupe sufletul cind iti vezi copilul suferind, stiu ca in momentele astea ai vrea ca durerea lui, inmultita cu 100, sa ti se dea tie, pentru ca tu poti duce... Durerea ta e insa in suflet, poate mai mare decit chinurile fizice prin care trece acum Mihaita.