Samponul, crema si sarcina

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Andruska spune:

Nu cred ca exista vreo contraindicatie, cel putin la sampoane antimatreata ?!

Andra mamica lui Matei (6.02.2004) si Andrei (18.09.1999)

Album Andrei:
http://www.desprecopii.com/forum/photo_album_view.asp?cname=Album+principal&mid=954&cid=448

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns 1Sanziana spune:

quote:
Originally posted by pisi-pis

Hi, hi, gandacelu, eu nici macar nu indraznesc sa sper ca acneea asta batrana va fugi de frica lui bebe mic .

Acum lasand gluma, eu folosesc in mod regulat produse antiacneice, iar sampoanele antimatreata le folosesc alteranativ cu sampoanele normale. Dar ma uit pe prospecte si ma gandesc ca sunt totusi medicamente. Iar eu sunt cu vesnica intrebare in gand: oare e luna asta?

Ce ziceti, sa le abandonez preventiv, sau sa astept ca sa ma scape de cosuri?

Eryka, intr-adevar, crema mea are si retinol (vitamina A).




Pisi vorbeste de "medicamente" si "retinol".Eu nu stiu daca crema pe care ea o foloseste este sau nu medicament.Am vrut doar sa o avertizez.Accutane este tot un derivat al vitaminei A si se abia dupa 2 teste de sarcina negative se incepe tratamentul cu el.
Derivatele de vit. A care se folosesc in acnee nu sunt in concentratie asa mica cum sunt cele pt cremele emoliente.Ca sa aiba efect in acnee trebuie sa aiba un efect de exfoliere.
Cautati pe net,nu numai un singur site vb despre pericolul folosirii retinolului in sarcina.Mai uitati-va si aici:
http://forums.obgyn.net/pregnancy-birth/P-B.0010/2158.html
Repet,nu stiu ce crema foloseste Pisi,poate e total inofensiva,dar ar trebui macar sa verifice prospectul sau sa intrebe un cadru medical.
4 saptamani

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mel_g spune: