Euthanasie pentru Cristi - pe calea cea buna

Raspunsuri - Pagina 20

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns papadie spune:

Adelina daca ei sunt medicii care ti-au dat sperante urgenteaza situatia juridica a lui Cristi. Aproape ca nici nu conteaza daca legal, cu forta sau altcumva...dar mama naturala trebuie impiedicata sa-si mai bata joc de acest copilas. Iti tin pumnii. Ai fost undeva pina acum ? (gen Protectia copilului, tribunal...etc?)

"În afara de constiinta totul e bestialitate" (Camil Petrescu)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns desprecopii spune:

CITAT din ziarul Expres:(adresa Liei Roberts)

"Iliescu, am facut pentru Romania...”.
Actul 3, scena 2. In scena intra Victor Gaetan, unul dintre oamenii de incredere ai Liei Roberts. Anunta numere de telefon si adrese de mail: “robertslia, semnul maimutei, iohu punct com”. Se corecteaza: “iahu”. "

de unde deduc: robertslia@yahoo.com







Desprecopii.com - Asa se naste o mare iubire.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns desprecopii spune:

din ziarul ZIUA:

Telefoane de contact

021/314.30.65

021/314.30.66

0723.577.153

e-mail: robertslia@aol.com

web site: www.lia-roberts.ro

comentarii: groups.yahoo.com/group/lia-roberts





Desprecopii.com - Asa se naste o mare iubire.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alinamoro spune:

Iti doresc mult succes Adelina si lui Cristi multa,multa sanatate.Vad ca fetele din strainatate fac treaba buna,sper sa reusiti,ma rog pentru voi.

alina

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns monicuta spune:

Adelina, despre medicul Barsan si echipa de americani am aflat de la Alice (cred ca e Alyssa), cea care a tradus mesajul tau initial. Uite ce mi- a mai scris (stiu ca nu se supara; are putin timp de stat pe net, asa ca postez eu pentru ea):
"Am primit raspuns de la "International Patients Line" de la "hospital for Sick
Children din Toronto. Chiar acum am terminat de vorbit cu ea la telefon. I-am