Bebelusul meu refuza hrana!

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns carolinah spune:

Muuuuuuuult prea devreme diversificare. Nici vorba inainte de 5 luni la copilul hranit cu formula.

Asa cum ti-au mai zis fetele, calm, rabdare, dragoste multa si nicio fortare. Nu vrea acum, mai incerci in 15 min, timp in care va plimbati, ii canti, va jucati etc. Apoi iar si tot asa. Dar incerci, nu fortezi!

Si din nou, muuulta dragoste si apropiere si calm si cantat incetisor si vorbit si ras si gangurit si plimbat si leganat....

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ellis spune:

CODRUTA - sunt de acord cu tine, dar doar atunci cand copilul e dolofan si iti poti permite sa il lasi sa slabeasca, sau cand sunt motive medicale ce il impiedica sa manance. Fetita mea e slabuta, a avut 2900 gr la nastere, acum are 9 luni si jum si are 8300 gr si 76 cm(ultimele 300 de gr luate intr-o luna in care i-am dat multisanostol sirop, pt ca scazuse in greutate 170 gr intr-o sapt), prin urmare, daca mi-a scazut in greutate atat fara motive medicale, eu consider ca e cazul chiar sa ma maimutaresc pt a manca fie si cateva lingurite, nu vorbesc de sute de grame. NU O FORTEZ, doar gasesc variante care sa-i convina, asta vorbind de mancarea solida, lapticul acum il bea cu mare drag, dar si aici au fost probleme si am povestit anterior cum am procedat. Copilul meu nu cere mancare, daca o las nemancata nu plange de foame, doar laptic ar bea cu placere, la mancare trebuie imbiata, papat cu ea deodata etc...nu ma mai lungesc, si asa am scris destul.

Ellis,de ALESSIA MARIA (20.11.2007)

POVESTEA NASTERII

http://picasaweb.google.com/mariusadrianalex/6LuniAlessiaALESSIA 6LUNI

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mina spune:

Buna!