Klubul mamicilor nedormite

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns crissy spune:

Eu un singur lucru nu inteleg. Nici una dintre voi nu explica cum face fata la serviciu, a doua zi... Ca pe mine asta ma intereseaza... Ca sint zile in care adorm cu capul pe tastatura - dar, de citeva saptamini, parca as mai intirzia pe aici ca sa nu aterizez in scandalul de akasa. Din pacate noaptea se inchide!

foto: http://www.desprecopii.com/chatnew/Desprecopiichat/PaginapersonalaView.asp?nickname=crissy

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns bebi spune:

Crissy,

dar ce zici de asta: merg la serviciu de la 9 la 18.30, sunt inca studenta in ultimul an si dau licenta acum in septembrie, mama mea nu este si am o bona care sta strict pe perioada cat sunt la lucru?
Si, mi-am dat examenele, la serviciu nu-i deloc usor in sensul ca nu stau degeaba, dimpotriva..
Eu cred ca m-am obisnuit asa. Probabil ca organismul s-a adaptat la conditiile de mediu... Iau Vitamax in fiecare luna cam 20 tablete. Nu stiu cat o sa ma mai tina, norocu' meu ca sunt inca tanara.



EU AM FOST IERI LA 2 DOCTORI CU CATALINA SI E PERFECT SANATOASA.MI-AU SPUS CA TREBUIE SA MA OBISNUIESC SA AM COPIL. ADICA, ASTA E....N=-AM CE FACE. DAR, Catalina e asa de dulcica si dragutza... Se amuza tare cand ii spun ca degeaba nu vrea sa doarma si ma oboseste ca eu tot o iubesc. N-are nici o sansa sa ma doboare, sunt mai tare decat ea

Va pup pe toate si mai vorbim


Love is all around

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns crissy spune:

Pai, ce sa zic? Succes la licenta! Si eu am lucrat in ultimii doi ani de liceu si pe perioada facultatii, dar nu aveam bb pe atunci... Ma bucur ca tu esti mai tare decit EA!
La mine nu prea se mai sustine, EL m-a biruit de mult - iar de Vitamax nici nu poate fi vorba - ca inca n-am dat jos toate kg in plus!

foto: http://www.desprecopii.com/chatnew/Desprecopiichat/PaginapersonalaView.asp?nickname=crissy

Mergi la inceput