Oscillococcinum

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns CAMI_P spune:

Eu iau de o sapt. Oscillococinum 1 flacon la 2 zile.La mine si-a facut efectul.Mentionez ca alaptez si a fost singurul care mi-a fost recomandat.Ce ziceti ar putea avea vre-un efect negativ asupra bebeului meu de 5luni?De ce medicii recomanda daca nu este indicat?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns pity77 spune:

Fiecare produs, fie medicament, fie remediu homeopatic, are un efect, functie de organism. Nu putem generaliza. Esti o fericita!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns martinica spune:

Cami, crezi ca dupa 3 flacoane de Oscilo ti-a trecut raceala? Daca a fost una banala trecea oricum tot in vreo 7 zile....asa cum a zis si Annaa. Despre alaptat....mai sunt si alte medicamente ce se pot indica pe perioada alaptarii, nu e Oscilo singurul.
Multa sanatate!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns katik spune:

da, mie dupa trei zile de oscilo mi-a trecut raceala, altceva n-am luat nimik. la mine de obicei racelile tin cel putin doua saptamini.
si nu crede ca trebuie sa ne inversunam asa impotriva unui remediu. la unii merge, la altii nu! asta se poate intimpla si la medicamentele alopate, sunt multe ex in acest sens.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns pity77 spune:

Hai, nu mai fiti invidiosi ca prietenei noastre i-a trecut raceala dupa numai 3 zile de tratament. Semn ca si placebo ajuta uneori! :)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns katik spune:

ma indoiesc ca ar ajuta mama placebo-ului la febra 39, dureri de tot felul, tot tacimul, dar ma rog, fiecare cu parerea lui!!!


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andreeaben spune:

Deci,concluzionez:unora le face f bine,unii nu stiu daca asta a facut bine sau natura care vindeca oricum in cateva zile o stare acuta,iar unora nu le-a ajutat de loc...cam ac orice tratament fie alopat sau homeopat....