Miresele anului 2006 (81)

Raspunsuri - Pagina 17

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Giova spune:

Aly nu itra in depresie, hai ca va veni si timp frumos...peste cateva luni.
Oana mie imi place DKNy-ul cel clasic.
e nasol ca nu poti rezolva nimic in weekendla noi. Incearca totusi si acolo, poate sunt medici chiar mai buni.

_
Gio si Marco (6 ian. 2006)
poze si filmulete Marcowww.dropshots.com/giova2" target="_blank">(1),www.dropshots.com/ioana_purdea#" target="_blank">(2)
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=20b0170d301bd72a22e2bb&skin_id=0&large" target="_blank"> Marco- ingerashul nostru(montaj)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns kitzy spune:

Am fost azi la eco, bb e bine, a crescut, corespunde la cate saptamani am, sarcina decurge normal, dar din pacate n-am aflat inca ce e pt ca statea prapadiul cu picioarele incrucisate
Peste o luna sper sa aflu detalii. Azi a fost ceva mai linistit, n-a mai facut atata gimnastica...incet incet i se strange lui locul de joaca

15+ cu posibil

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Giova spune:

Kitzy ma bucur ca bb e ok. e smecher din burtica, nu vrea sa vedeti ce este. sper ca la 20 sapt. sa stea intr-o pozitie mai comoda pt. voi.

_
Gio si Marco (6 ian. 2006)
poze si filmulete Marcowww.dropshots.com/giova2" target="_blank">(1),www.dropshots.com/ioana_purdea#" target="_blank">(2)
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=20b0170d301bd72a22e2bb&skin_id=0&large" target="_blank"> Marco- ingerashul nostru(montaj)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Alynutza spune:

Neatza gagici!
Haideti c-am facut cafelutza!

Gio ce fain ma incurajezi tu . O sa-mi treaca si lipsa asta totala de chef, doamne feri s-o tin asa pana la primavara.

Kitzy ma bucur ca-i bine bebele. Acuma, daca n-a vrut sa se expuna, asta e, e si el micutz si pudic .