reclamele tv

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ioana_b_23 spune:

Intr-adevar, majoritatea reclamelor de la noi sunt de prost gust dar astanu inseamna ca nu sunt si unele dragute.
De exemplu, ce ziceti de reclama de la orange, cu cei doi "omuleti" care fac schimb de "gura". Mie mi se pare extrem de reusita!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns elyda spune:

aia cu banca ,verigheta noua si talambul ala care are nevoie de consilier bancar sa cumpere flori nevestei,ma scoate din minti!!!ce treaba are coada vacii cu stampila primariei ...consilieri de la aceeasi banca sa-i spuna ce face sotul cu sotia dupa ce se-soara amandoi nu au ?

dana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns elyda spune:

imi place reclama la o apa minerala bazata pe o legenda cu printesa de gheata ,printul de foc ...etc.draguta!

dana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns daniela_b spune:

Nu ma uit la nicio reclama, ma irita maxim cind incepe "calupul" de publicitate.

Sa va spun si de ce.
Eu cind cumpar un produs, citesc atent eticheta, nu e nevoie deci sa-mi spuna cineva ce "minuni" face cutare inalbitor, cutare spray pentru sters praful sau cite glutamatsorbitolicofantasmagoricoEEEE3331-ri are cutarica produs de mincat.
Si reclamele, oricit de bine ar fi facute ele, dupa mine nteresul lor este sa-mi bage un produs pe git (sau in cosul de cumparaturi) ceea ce inseamna ca, multumesc, nu servesc, lasa ca pot gindi si singura ce, cum si cit am de cumparat!

Zic asa, ca un om care se respecta pe el si pe copiii lui, poate avea rabdarea de-a citi etichetele, de-a ocoli produsele "dubioase", de-a se informa (ca acum chiar avem cum!) ce contin produsele /alimentele folosite, fara interventia televiziunilor care interventie ma scuzati ca indraznesc sa spun dar ar vinde si potcoave de cai morti sau piei imputite de lupi in blana de oaie doar-doar or obtine maxim profit!

Nu-stiu-cum le zice companiilor alea internationale gen "producator de iaurturi -prinsi-cu mitza-n sac" dar aceste companii ar face bine sa nu ne mai bage pe git noua, tuturor, produsele lor de doi lei imprastiind in paralel ca "dupa studii, s-a descoperit ca dieta pe baza de carne este cancerigena", "dupa studii, consumind zilnic, vreme de 28 de zile iaurtul nostru, tractul intestinal va deveni mai suplu si mai putin aglomerat", nu stiu cum le zice nici acelor companii tot internationale care vind bauturi acidulate si cu "reteta secreta sa nu o fure concurenta" dar si ei ar face bine sa ne lase pe noi sa bem ape plate fara sa mai lanseze "studii care demonstreaza ca ...cutarica firma n-are autorizatii, apa lor e de doi lei".

Adevarul e ca razboiul ( nu e o exagerare, asta e cuvintul: razboi!) intre producatorii de semi-preparate, semi-conservate, semi-profesionale, semi-industriale si "gastile" care sustin consumul produselor cit-mai -aproape de-natural a atins "cote maxime" cum ar spune reporterul.

Pe un Andronache ( ce personaj!) il suporta cel mult OTV-ul, cind ne povesteste despre diete (sanatoase, sa le zicem) .

Pe un Andronache care face reclama la ***** , produs care slabeste si face muschi, deja il sustine cutare site, doar ca se vinde prea bine produsul intr-o relativa comunitate fitness si fiindca e mica acea companie, ne impiedica sa-l si vedem la TV "pe peste" tot, nu doar la OTV.

Trebuie sa realizam ca cine ajunge sa-si faca reclama pe toate posturile, are bani multi de investit, multe de cistigat si multe de pierdut ( intr-un scandal, de-o fi!). De aceea mi-e lesne de inteles ca are bani multi de dat si pe reclame.

Fiindca ma doare-n cot de produsele lor, banii lor si reclamele lor, schimb intotdeauna programul cind "pauza" de publicitate depaseste 2-3 minute. Sint canale unde poti gasi promo-publicitate si dupa 25 de minute (stiti voi care), a doua zi veti citi ca au fost amendate dar ii doare undeva, profitul a fost mai mare decit amenda!

Ei vind spatii de publicitate pe baza audientelor din timpul emisiunilor si nu pe baza audientelor din timpul efectiv al difuzarii de publicitate. Deci, teapa! Cine poate cumpara spatiu la ora 20.29, in timpul stirilor cind s-ar sti sigur ca la ora aia televizorul vorbeste de fapt singur fiindca ori ca familia sta la masa ori deja a dat pe alt post unde NU ESTE PUBLICITATE?

Cine?
Compania care cumpara spatiu dupa ce se uita pe audiente.
Cine face audientele? Ghiciti voi.
Cine se uita la publicitate? Ghiciti tot voi!
Am o vaga banuiala ca mai mult si mai mult se uita niste copii micuti fascinati de miscarea colorata, o fi de bine asta?





www.helpsonia.com

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lorelai spune:

quote:
Originally posted by daniela_b

Nu ma uit la nicio reclama, ma irita maxim cind incepe "calupul" de publicitate.

stai usor mai draga, ce te-ai pornit asa? eu nu contest ca avem parte de prea multe reclame si cel mai des de proasta calitate dar e bine sa nu sarim in extreme. nu iti baga nimeni produsul pe git sau in cos. tu alegi daca sa cumperi sau nu, ei te informeaza de existenta produsului si de calitatile lui.

si pe mine ma enerveaza atit cantitatea cit si calitatea reclamelor dar trebuie sa recunosc ca unele sint haioase si altele chiar interesante si utile. cum vrei sa afli despre produse noi? eu am descoperit cerealele mele favorite intr-o reclama la TV. am vazut reclama. le-am incercat, mi-au placut si de atuci sint hooked. asta nu inseamna ca incerc toate produsele pe care le vad la TV sau in ziare dar uneori imi atrage ceva atentia si ma decid sa vad despre ce e vorba. daca stau sa ma gindesc, citeva din produsele pe care le folosesc frecvent le-am cumparat in urma vizionarii unei reclame. mi s-a intimplat de multe ori sa incerc ceva si sa nu imi placa dar asta e absolut normal. a doua oara nu mai cumpar, nu conteaza cita reclama face firma.

e adevarat ca o companie mica nu are bani de reclame, mai ales la ore de virf, dar postul TV din ce sa traiasca? vrei programe bune, astea costa bani iar banii se fac din reclame. e business.

Lorelai si fetele - Livia si Maya (18 ianuarie 2005)
****pt. poze click pe casuta galbena de mai sus (pagina personala)****

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns daniela_b spune:

quote:
Originally posted by Lorelai

quote:
Originally posted by daniela_b

Nu ma uit la nicio reclama, ma irita maxim cind incepe "calupul" de publicitate.

stai usor mai draga, ce te-ai pornit asa? eu nu contest ca avem parte de prea multe reclame si cel mai des de proasta calitate dar e bine sa nu sarim in extreme. nu iti baga nimeni produsul pe git sau in cos. tu alegi daca sa cumperi sau nu, ei te informeaza de existenta produsului si de calitatile lui.




Stau usor, draga, nu m-am pornit deloc , chiar nu. Si nici de extreme nu am discutat. Daca ai observat nici n-am adus aminte de vreo reclama in mod explicit, semn ca "le rezerv dreptul" de-a baga in cosul cui vor ei, ce vor ei, cind vor ei, fara ca eu sa intervin tzipind: "eroare!!! eroare!!! ati cumparat un iaurt gresit, n-ati vazut reclamele de la TV????"

Daca-ti place sa te uiti la film si cind exact sare personajul de pe stinca sa salveze pe cineva, vine un nene sa spuna: " oh, sint tare, de cind am descoperit ca pastele cutarescu ma fac un bucatar care s-o inlocuiasca pe nevasta-mea ca si asa era (nevasta-mea) mult prea ocupata si bine ca si fetitele voastre se uita la reclama ca uite ce au de invatat, ca e groaznic sa fii nevasta si sa pleci in "misiune" daca nu ai pastele in dulap" si esti multumita/fericita de reclamele astea intre cind a sarit tipul de pe stinca si cind a si intrat in apa...nah! ce pot spune! Esti o fericita! iei partea frumoasa a lucrurilor! Bravo!

Adevarul e ca ne tin tare informati astia, cu reclamele lor. La adapost de orice altceva! Ce bine lucrat!

www.helpsonia.com

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns danielag spune:

quote:
Originally posted by daniela_b
...
Daca-ti place sa te uiti la film si cind exact sare personajul de pe stinca sa salveze pe cineva, vine un nene sa spuna: " oh, sint tare, de cind am descoperit ca pastele cutarescu ma fac un bucatar care s-o inlocuiasca pe nevasta-mea ca si asa era (nevasta-mea) mult prea ocupata si bine ca si fetitele voastre se uita la reclama ca uite ce au de invatat, ca e groaznic sa fii nevasta si sa pleci in "misiune" daca nu ai pastele in dulap" si esti multumita/fericita de reclamele astea intre cind a sarit tipul de pe stinca si cind a si intrat in apa...nah! ce pot spune! Esti o fericita! iei partea frumoasa a lucrurilor! Bravo!


Eu sunt cam off topic acum, ca am renuntat la televizor, nu mai vad reclame decat tangential, cand sunt pe la prieteni, discutam si televizorul merge linistit intr-un colt. Si atunci sunt pe post de cobai, de genul "aaaa, spune-ne si noua ce intelegi din reclama asta". In majoritatea cazurilor nu inteleg care se doreste a fi mesajul (ba iscam si un brainstorming, fiecare vine cu o explicatie cat mai fantezista). Si radem.

Dar vizavi de ce zice tiza mea mai sus, inainte sa renunt la televizor ma uitam cu precadere pe TVR1 sau TVR2. Unde nu exista publicitate in mijlocul filmului. E si asta o alternativa, nu neaparat rea.

Daniela

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sofia_misicu spune:

Ma amuza copios sa vad cat de implicati sunt oamenii in calitatea/lipsa de calitate a reclamelor. ce nu stiu multi insa este ca in Romania calitatea lor este mult mai buna decat in alta parte.Fenomenul este usor explicabil. In tarile capitaliste, oamenii s-au nascut, au crescut, au facut copii si au murit cu reclame. Pentru ei, o reclama e ca pietricica de pe drum. O vad, eventual se impiedica si o lasa sa fie. Contractul e simplu: noi va bagam pe gat reclame, voi le digerati (sau nu), eventual mai cumparati din cand in cand.

La noi e altfel. Noi inca ne minunam de reclame, le comentam, le privim ca un spectacol, ne implicam, vrem entertainment. Din acest motiv, oamenii de publicitate de la noi si-au ajustat discursul si cauta sa dea lovitura la public. De aia, romanii au inceput sa castige premii importante la festivaluri de profil, dupa doar 10 ani de experienta. Nu e chiar de nimic. Nu stiu cati ati apucat sa vedeti reclame turcesti sau grecesti. Te iei cu mainile de cap. N-au idee, n-au imagini, n-au nimic. Pana si alea frantuzesti sunt 95% complet idioate. La noi reclamele au ajuns sa faca istorie, vezi cazul Altex.

Enervante sau nu, fac parte din viata noastra. Si fie ca va dati seama sau nu, ele influenteaza comportamentul vostru de cumparare. Ele fac parte dintr-un mix mult mai mare, alaturi de marketing si tot restul care contribuie la pus produsul in cos.
Eu nu sunt anti reclame. Dimpotriva, ma uit la televizor numai la reclame. Am simpatii, antipatii, insa le vad rostul si apreciez cand vad ca unui produs i-au fost expuse beneficiile calumea, chiar daca reclama e idioata. Pentru ca nu rasul vinde...

www.flickr.com/photos/9686511@N06/" target="_blank">Nuka si www.flickr.com/photos/sofica/" target="_blank">Mama la Nuka

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Catalin spune:

quote:
Originally posted by sofia_misicu

... La noi reclamele au ajuns sa faca istorie, vezi cazul Altex...


... dar si Dorel (Unirea), Bergenbier fara umbrelute, salamul sssasesc, Kreskova, Zuzu...

Nu foarte off-topic: reclama-parodie www.youtube.com/watch?v=8HEAZQNhcwM" target="_blank">neaos-romaneasca (si www.youtube.com/watch?v=MBMDlwJ1FI8" target="_blank">varianta imbunatatita)!

Catalin


Think pink!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns elyda spune:

aia cu :MARIAAAA!!" cu tipul de la divertis v-o mai amintiti?

dana

Mergi la inceput