AM NEVOIE URGENT DE UN DOCTOR LA MUNICIPAL

AM NEVOIE URGENT DE UN DOCTOR LA MUNICIPAL | Autor: dim

Link direct la acest mesaj

Sunt insarcinata in 39 de saptamani si aseara am fost la dr. ca nu ma simteam prea bine, am aflat cu stupoare ca de 3 zile nu mai lucreaza la Municipal si ca nu mai pot naste cu el . Nu stiu cu ce dr. sa vorbesc acum cand am intrat in 40 de saptamani si cred ca in cateva zile nasc. Daca puteti sa imi dati date de contact a unui dr. intelegator de la Municipal , pe care sa pot sa-l sun si sa vorbesc cu el. V-as ramane recunoscatoare. Mi-e frica sa nu nasc zilele astea ca la spital nu sunt decat medicii de garda. Am toate analizele si controalele la zi , sarcina este OK. Vreau sa nasc natural cu epidurala , si sa fiu asistata , totusi, de un dr. in care sa am cat de cat incredere.
Va multumesc

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Alé spune:

Pina sa geseti un medic nou nout care nu stie nimic despre tine, nu poti sa gasesti doctorul tau? N-o mai lucra la Municipal, dar sigur lucreaza el pe undeva unde poate sa "te nasca".

Succes si nastere usoara


Toate lucrurile se intampla cu un scop | Alé | 2in1

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dim spune:

Lucreaza la un cabinet unde nu poate sa " ma nasca" . Acum momentan nu lucreaza la nici un spital. Mi-a spus ca a intrerupt colaboararea cu Spitalul Municipal.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Alé spune:

De ce nu-ti recomanda el pe cineva? ar fi cel mai bine sa te duci cu recomandarea lui, decit a noastra.

Ufff, ce situatie incurcata.

Eu cunosc un singur doctor la Municipal, pe dr. Radoi, dar este destul de controversat aici pe forum si nu m-as arunca sa ti-l recomand cu caldura doar ca sa apara alte fete si sa-ti zica sa nu te duci la el si pina la urma tot nu-ti rezolvam probelema.

Oricum, daca ramai fara solutie, il gasesti diminetile in ambulator, la cabinetul ginecologic de acolo, ii spui ce-ai patit si cred ca te va ajuta.