Multumesc tuturor!

Multumesc tuturor! | Autor: CryssUK

Link direct la acest mesaj

Ma simt mai bine acum si maine sper sa pot zbura in UK.Deja am pierdut un zbor si acum vin direct vcu Tarom-ul
Doamne ajuta!
va multumesc tuturor ... a contat f mult ca va-a pasat de soarta mea!
Am trecut prin clipe cumplite de simteam ca ma topesc, dar am luat tratament si is mai bine
Pupici tuturor
Cris
"sunt in Buc si am nevoie de un spital de urgente unde sa cunosc pe cxineva care sa ma bage in seama.
Sunt moiale, lesinata , azi a venit salvarea Puls si mi-au facut perfuzie, dar simt ca tb sa merg la dr.
Stau in sect 2, sos Vergului, Pantelimon.
Nu stiu ce sa mai fac .
Sunt centre medicale private in Buc ?
Puls nu are decat salvari si centre de analiza."

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns motanik spune:

Cryss, Doamne, tot nu te simti ok?
Nu stiu ce sa te sfatuiesc, nu e nimeni cu tine acolo?
Uite niste nr luate de pe net, sper sa iti ajute cumva.

URGENTE

SPITALUL CLINIC DE URGENTA "Prof. Dr. BAGDASAR" Sos. Berceni 10-12, Tel: 499.07.75

SPITALUL CLINIC DE URGENTA "Sf. PANTELIMON" Sos. Pantelimon 340, Tel: 255.40.90

SPITALUL CLINIC DE URGENTA Calea Floreasca 8, Tel: 230.01.79



Sper sa fii ok, Doamne ajuta!

--------------------

Andra

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns motanik spune:

Tot eu cu alte adrese si nr de tel.

American Medical Center
Str. Dragos Voda nr. 70, sector2, Bucuresti
Tel.: 021/210.27.06, 021/210.05.64

Biomedica International
Str. Mihai Eminescu, nr. 42, sector 1, Bucuresti
Tel.: 021/211.96.74, 021/211.71.36

Centrul Medical Romano-Olandez Med Ro-OL
Calea Calarasi nr. 311, bloc 71, sector 3, Bucuresti
Tel.: 021/321.45.59
aurelian@digi.ro

Clinica Medical Service
Str. 9 Mai Nr. 32, Bacau
Telefon/Fax: +40 234 571.202/576.585
E-mail: office@cms.ro
www.cms.ro

Medicover Healthcare Center - Victoriei
Str. Gr. Alexandrescu 16-20, Bucuresti
Tel: 021 310 16 88
Fax: 021 310 17 43
www.medicover.com