S-a deschis magazinul Buburuza!

Raspunsuri - Pagina 10

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns aissa spune:

Mda...
Am primit acum un telefon ca Farlin....e in inventar. Bey, nu stiu ce sa zic, si luna trecut am avut probleme cu aceeasi firma, care vad ca predomina in magazin. Imi pare rau, dar mi se pare ca degeaba ati umplut magazinul cu produse disponibile care nu exista 2 luni la rand. Nu se respecta de nici un fel termenul in care va laudati ca livrati marfa. Chiar daca vina nu e exclusiv a voastra si furnizorii va fac probleme, puteti oricand sa renuntati la ei. Culmea, luna trecuta si-au mutat depozitul, luna asta sunt in inventar....
Am lasat comanda valabila, dar sincer, daca nu mi se pare mie ca se intampla o minune, ceea ce nu cred, nu o sa mai comand de la Buburuza . Stiu ca sunt unele fete multumite, produsele primite luna trecuta mi-au placut, dar asa un gust amar am de nu-mi mai trebuie nimic.


Cristina si Alexandra (30.09.2004)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns admin spune:

Draga aissa,

Si laudele si criticile sunt in todaeuna bine venite!

In rest sa sti ca "lupta" cu furnizorii ramane una din problemele cele mai delicate pe care le intampinam. In general nu prea ne anunta de schimbarile care le fac (preturi, stoc, program de lucru etc.) si noi suntem pusi in fata faptului implinit.

noi suntem abia la ainceput si cu timpul o sa imbunatatim relatia de lucru cu ei. Daca voi va tineti de comenzi poate o sa devenim si mai importanti in ochii lor.

Florin

P.S.

Nu vreau sa dezamagesc pe nimeni dar raspund in acest PS la multe mesaje care le-am vazut in trecut. Multa lume ne "someaza": VREM CANI!, VREM TRICOURI, VREM MOUSE PAD-uri!, VREM INSIGNE! etc. Noi le facem ... iar apoi cumpara numai cativa! trebuie sa intelegeti ca noi cand comandam aceste produse comandam in cantitati mari si nu ne permitem sa comandam 1000 de mouse-paduri ca sa vindem 3....



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aissa spune:

Draga ADMIN, raspund doar la PS-ul tau, ca restul mesajului oricum nu ma convinge. Luna trecuta cand am vrut incaltari de la Farlin, domnisoara Coman a zis ca s-au vadut fantastic de bine si ca ii pare rau ca nu au comandat o cantitate mai mare, dar ca nu s-au asteptat. Am inteles atunci si mi s-a parut firesc. Nu inteleg insa de ce nu au comandat de atunci mai multe perechi, vazand ca cereri sunt.
Cat despre cani, tricouri, mouse pad...etc, vina e si a voastra pentru ca ati promis ca vor aparea si ca vor fi date si pe puncte. Plus ca nu toti de pe DC isi permit sa dea 500 mii asa usor si deci pentru o cana ar trebui sa bage si alte produse pana la 500 mii si de aici ezitarile.
Oricum, eu una raman dezamagita, pentru ca repet, stiu sigur ca dupa ce am dat eu prima comanda in care nu am avut produsele dorite, alte fete au solicitat aceleasi produse si le-au primit. Sunt eu aia cu ghinion la care s-au terminat de 2 ori. Asa ca mi-am luat din piata botine mai ieftine....urmand sa am 2 perechi cand o termina Farlin inventarul...


Cristina si Alexandra (30.09.2004)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns admin spune:

Draga aissa...

Fiind la inceput incercam si noi sa gandim stocul cat mai inteligent. Pe de alta parte nu avem puterea financiara sa facem stoc la toate produsele. Si crede-ma pe cuvant este mare diferenta intre teorie si practica! Deci mai ai rabdare si o sa creasca si calitatea servicilor. Deocamdata incercam sa va oferim marfa la preturi cat mai avantajoase.

Mai departe ... produsele desprecopii le puteti cumpara oricand daca doriti sa faceti un drum la sediul firmei. Noi nu ne permitem - cel putin nu deocamdata - sa va aducem tricoul acasa daca nu comandati macar de 500.000.

In privinta punctelor... aas cum am mai spus o sa implementam functionalitatea aceasta (probabil chiar foarte curand). Dar va spun de pe acum... sa nu va asteptati sa cumparati produse numai cu punctele, fara sa scoateti nici un ban din buzunar! Punctele se vor transforma in bonuri valorice care vor putea fi folosite maxim unul pe comanda!

Inchei prin a spune ca ne pare rau ca tocmai tu ai avut ghinionul sa nu prinzi botinele de la Farlin.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aissa spune:

OK, eu una m-am calmat. Asta e, am avut ghinion.
Asa cum am zis, eu comanda o pastrez asa cum e, sunt perseverenta si atat cat pot am vrut sa fiu si intelegatoare si sa va ajut (marturie ar fi incercarile mele de luna trecuta cand pentru a ajunge la 500000 am luat o goaza de produse la rand si care nu existau, in fine am reusit in cele din urma). Deci acord circumstante atenuante si luna asta, dar dupa 2 comenzi cu ghinion.....nu stiu daca voi mai avea curajul sa o lansez si pe a 3-a. Asta e tot, sper ca nu v-am suparat, am vrut doar sa semnalez probleme aparut.

PS: poate parea frivola supararea mea ca nu am primit botine. Dar am vrut neaparat sa iau de la voi, ca asa pute orasul de incaltari, plus ca nu sunteti singurii care le distribuiti. Am fost deci de buna credinta, asa ca sper ca in ultima fraza nu e o ironie ("...tocmai tu nu ai primit botine...."). Poate sunt suspicioasa mai mult decat trebuie, dar eu una chiar am asteptat cu nerabdare deschiderea acestui magazin.

Sper sa ramanem prieteni!


Cristina si Alexandra (30.09.2004)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aissa spune:

Am primit azi comanda, mai devreme decat ma asteptam (mi se spusese vineri sau luni...).
Tot ce vreau sa mai zic la subiectul asta e ca e pacat sa va pierdeti clientii din cauza organizarii si a furnizorilor, pentru ca aveti produse super misto.


Cristina si Alexandra (30.09.2004)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns florypop spune:

quote:
Originally posted by aissa

Am primit azi comanda, mai devreme decat ma asteptam (mi se spusese vineri sau luni...).
Tot ce vreau sa mai zic la subiectul asta e ca e pacat sa va pierdeti clientii din cauza organizarii si a furnizorilor, pentru ca aveti produse super misto.


Cristina si Alexandra (30.09.2004)




Aissa, sa purtati cu placere ce v-ati cumparat. Ati primit si botinele pana la urma? Daca stiam iti luam eu cand am facut comanda pentru Andrei ca se pare ca eu am fost chiar norocoasa. Le-am primit in aceeasi zi. Data viitoare sa imi spui.

Va pup,

Flory si Andrei (27 Nov 2004)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns florypop spune:

quote:
Originally posted by ADMIN

Draga aissa...

Fiind la inceput incercam si noi sa gandim stocul cat mai inteligent.


Daca aveti cumva nevoie de un analist de vanzari, research, planificare stocuri,etc... just tell me.

Va pup,

Flory si Andrei (27 Nov 2004)

Mergi la inceput