Bobocei de septembrie-octombrie 2012(9)

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns tzitziri spune:

Carinablanca, eu inainte sa ma bazez pe ce se merge in afara, as verifica totusi undeva. Adica si la noi sunt medici si medici.Unii recomanda la 4 luni si altii la 6.Deci parerile oricum sunt impartite.Si intre un piure de legume si un biberon de lapte praf, eu cred ca laptele praf are mai mult din ce ii trebuie unui sugar, pentru ca facut pentru ei cu ce le trebuie lor. Piureul de legume, mai ales din cele fierte, nu le aduce acum cine stie ce cantitate de vitamine ci mai mult sa se obisnuiasca stomacelul lor cu ideea de ce va urma - legume crude, proteine din carne/ou, lactate, etc.
Eu stiu ca sunt inclusiv medici care atentioneaza mamicile ca se poate ca bebeii sa stagneze in greutate la inceputul diversificarii tocmai pentru ca alimentele de inceput de diversificare nu sunt asa bogate in ce le trebuie lor.


Pentru David am luat si noi o gramada de bavetele, recipiente, canite, farfurioare si alte chestii de genul. Mie mi-au folosit recipientele de la Avent - am luat o cutie de aia cu 10 borcanele mai mici (100 ml cred) si 10 borcanele mai mari. Pe cele mari nu le-am folosit la el niciodata,ca el nu a depasit niciodata la o masa 100 ml ca bebelus (adica pana intr-un an). Mi-au folosit ca ii pregateam de ex fructe pasate si le luam in parc. Si oricum nu puneam in ele foarte fierbinte- puneam la temperatura la care manca el alimentele.
Mai am recipiente de astea de atunci, ca multe au ramas nedeschis (foloseam uzual cred vreo 4-5 din cele 20). Deci eu nu mai cumpar nimic acum.Lingurite de silicon.
Sunt mai pro recipiente de plastic la copii pentru ca nu le pot sparge/ciobi. Eu prefer sa isi bage el mainile in mancare daca asa mananca, decat sa ii dau eu cu lingurita si sa nu aiba acces la vas.

Legat de scaunul de masa - noi avem (tot de la David) un Peg Perego Prima Pappa diner.