Ghinionul lui Huidu

Raspunsuri - Pagina 24

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mianna spune:

Citat:
citat din mesajul lui olim
Trebuie sa fie partialitate in acest caz,desi presiunile sunt foarte mari


trebuie? eu una parca mi-as fi dorit impartialitate, da' daca zici tu...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns olim spune:

nadaflorilor, prima varianta oficiala a politiei a fost la derapajul, azi a fost prima conferinta de presa, ieri au spus doar televiziunile fiecare variana ei, sau care dadea mai bine cu ratingul Si au spus politistii sositi la fata locului imediat dupa accident ca sunt 5 variante posibile ale cauzei, urmand sa se stabileasca ulterior.Azi, dupa ce martorii au fost interogati, precum si Huidu cu familia sa, s-a ajuns la concluzia ca aceasta varainta ar fii cea mai aproape de realitate, in urma unor expertize, masuratori si teste, urmand a se continua cercetarile. Si nu spun ca de la 1-8 ani, ci i-au dat direct 8 ani de inchisoare!Desi legea pune ca este pedeapsa maxima in cazul in care exista 2 persoane decedate, iar cand sunt mai multe, in acest caz 3, ramane la latitudinea procurorului cu cat se suplimenteaza cei 8 ani minimi in astfel de cazuri.Dar tv-urile au spus direct 8 ani!
azi l-au adus pe Vadim sa isi dea cu parerea despre acest accident adica ca ceil aduci pe acest om, ce competente are in acest accident, poate doar barfitor,sau om care isi da cu parerea, ca altceva

desiree, nu vad din prisma soferului care incalca regulile de circulatie, dar sa nu imi spui ca tu tot ce faci in viata faci bine si niciodata nu ai facut greseli, fie ele si in trafic.Si nu ma refer la greseli mari, de genul trec pe rosu, sau depasesc fara vizibilitate.Ma refer la stationare 5 minute sa iau un medicament, sau un radar intr-o zona in care limita era 70 pana saptamana trecuta cand tu trecei zilnic pe acolo si azi e 60 din n motive si tu nu ai fost atenta, etc.
Uite eu recunosc ca gresesc, si imi asum consecintele faptelor mele in traficm precum si in viata!Poate ar fii mai bine sa nu ne credem ca suntem perfecti!

Alexandra,niciodata sa nu spui niciodata!Uneori viata ne poate aduce si surprize mai putin placute si in situatii mai putin dorite, o carte interesanta in acest sens este DE CE OAMENII BUNI FAC LUCRURI RELE? de la editura trei

Nu stiu din Franta cum e Huidu si cauzele accidentului, dar de 2 zile stau la pat din cauza sarcinii si am doar digi tv ca nu merge antena de Franta, si am inghitit 24 de ore doar ipoteze de acest gen, plus denigrarea persoanei lui Serba Huidu, nicidecum al soferului Serban Huidu, nici o televiziune nu vorbeste despre cei morti sau familiile lor, insa il toaca pe Huidu de cand si-a luat permisul si pana azi, il judeca, condamna si mai au putin sa spuna si locul detentiei! Curiozitatea morbida, imaginile socante la orice ora ale accidentului,datul cu parerea a sotiei unui pantofar care habar nu are ce inseamna sa fii sofer, dar il face pe Huidu criminal, sa nu vorbim de Oana Zavoranu cu declaratiile eisau declaratiile frustratul de Badea, iti provoaca sila, repulsie si indignare.Iar televiziunile vand durerea unui om care are in carca 3 morti, o familie proprie in postura de victime, ca pana la urma si ei sunt victime ale neferictului eveniment, poate spre dezamagirea unora, nu mortale, cum le-ar fii placut!

Stiu ,e vina mea ca ma uit la tv, dar situatia o impune.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns olim spune:

mianna, scuze vroiam sa spun impartialitate
multumesc de corectie


alexandra, pai tocmai asta vroiam sa zic si eu, ca daca conduc o masina sigura, un bolid dupa unii romani, o masina de gama ridicata dupa cataloagele de masini, nu insemana ca fac depasiri doar pe linie continua si nici nu trec pe rosul ca asa m-a sfatuit marca masinii mele.Si nici nu mi-am luat aceasta masina sa dau bine sau sa arat lumii ca imi permit si sunt jmekera, ci pentru ca mi-o permit si imi place confortul ei si siguranta e primordiala pentru mine si familia mea!
Dar nici nu inseamna ca daca intru in 4 radare sunt pericol public numarul 2!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Marina spune:

Aku ca vorbim de fatalismul romanului... Cati romani isi pun problema ce fac daca merg linistit ca omul pe banda mea si o masina imi iese in cale. Eu mereu aveam grija asta in Romania. Nu de mine îmi era frica desi realizez ca am sarit de multe ori calul si culmea nu am mai luat amenzi de la 1200 toamna, in schimb aveam o grija teribila de cum reactionez daca ma trezesc cu unul in fata. Compania in care lucrez are multe masini, si principalul risc identificat e cel legat de accidentele auto. Drept pentru care anual ni se spala creierul in cursuri despre cum trebuie sa reactionezi in caz de situatii dificile in trafic. An de zile am ras de schemele invatate pe de rost despre cum sa reactionezi in caz ca te trezesti cu o masina pe sensul tau, fie in depasire controlata fie in derapaj pana mi s-a intamplat. Secunda in care m-am trezit cu un tir in fata si am executat automat ce am invatat mi-a salvat viata. Inca fac trainingul an de an si ma rog sa ma fereasca Dumnezeu de asa ceva. Dar parca ma simt ceva mai bine ca il ajut si eu pe Dumnezeu.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns motanik spune:

Marina, ne poti spune si noua, atat cat e explicabil, ce (mai) poti face in clipa in care te trezesti cu unul in fata?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nadaflorilor spune:

isi face ultima rugaciune cu speranta ca totusi sa nu fie ultima...pana acum i-a mers

Nina, 31s+,

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns olim spune:

capcaunule nu spun ca nu exista soferi model, si asta nu doar in Roamnia.Dar multi soferi sunt de ocazie si cei mai mult o fac din obligativitate, adica munca ii tine cateva sute de km pe drum si aici riscul de a incalca regulile estemai mare.
Si la fel de a derapa, ca doar tata nu merge cu masina decat cand are nevoie si pe unde si cand poate, ori eu sunt nevoita sa o iau chiar daca conditiile de trafic nu sunt cele propice, si mai stau si vreo 4 ore pe autostrada ca ninge sau ca e oprit traficul din cauza conditiilor atmosferice si a lipsei utilajelor de dezapezire.Multa lume tine masina in garaj iarna, pentru ca nu stie sa conduca si prefera mijloacele de transport in comun , iar multa lume este nevoita sa conduca pe polei,mazga sau chiar pe gheata si asta poate nu din placere, ci din cauza muncii pe care o presteaza.
Riscurile nu sunt la fel de mari in cele 2 situatii.Plus ca tata daca merge doar in localitate cu loganul de 75 CP, sigur are sanse mai mici sa intre intr-un radar decat mine ca ma duc pe autostrada pe 150 de CP.
Sa nu se inteleaga ca eu daca am 150 de CP si cea mai sigura masina de pe piata la ora actuala declarata de ENCAP trebuie sa ma duc cu viteza si sa nu tin cont de regulile de circulatie,sau ca ma scoate din orice situatie, dar cine a facut scoala pe dacia 1300 ca mine si azi conduce o masina moderna simte diferenta intre timpul la care ajungi la 100 de km pe ora!

Si nu inteleg de ce Mercedesul nu poate derapa, sau nu ar accepta situatia.De ce credeti ca Mercedesul e chiar asa bun, sau ca e cea mai buna masina.Cine a condus un mercedes si un bmw sau un porche nu simte mare diferenta intre cele 3, si fiecare sustine ca fiecare in parte e cea mai tare.Poate chiar sa fie masina devina, nu avem de unde sa stim exact pana nu apar concluziile.
Sa stiti ca eu am vazut mercedes de 450.000 de euro oprit pe autostrada din cauza unei stupide defectiuni tehnice.Si la case mai mari se intampla, iar mercedesul nu mai este masina pe viata care era odata!

si da, se poate derapa si cu o masina fff sigura, pe nisip de exemplu ESP-ul nu cupleaza intodeauna,si nici pe drum de pietre, am testat in Romania asta,asa m-am intors eu intr-un sens giratoriu in Spania, norocul meu ca nu era ora de varf si nici nu era nimeni in spatele meu.M-am speriat tare, eram insarcinata cu Alex in 7 luni, deci nu mergeam tare.Si cand am luat legatura cu cei de la firma , mi-au spus ca nu e vina masinii ca nu a conectat ESP-ul, ca e vina celor de la drumuri pentru existenta nisipului pe drum!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns olim spune:

nina, imi pare putina aroganta in raspunsul tau, sincer
ori nu esti sofer si atunci te inteleg perfect, ori ai luat permis ca sa ai si tu ca poate ai avea nevoie candva de el.

si au am participat la astfel de cursuri, am invatat sa conduc pe zapada, pe ploaie si asta la firme specializate pe astfel de traininguri.
Daca faci scoaal de soferi din mai in septembrie, nu ai masina acasa si conduci prima data la scoala de soferi, ma intreb cati au curajul sa conduca iarna , in ianuarie, cu zapada de 50 de cm, sau pe polei?
si inca ceva, soferitul nu se invata in 30 de eore cat ai la scoala de soferi, multi nu le fac nici pe alea ca is cumpe sau isi iau direct permisul intr-o saptamana la o scoala de tipul Arges!

Uite in Spania cand faceam eu scoala, trebbuia sa ai luata sala ca sa poti urca intr-o masina sa conduci, si apoi mai era obligativitatea de a trece 3 luni de cand incepi sa conduci cele 40 de ore minim ca sa te poti inscrie la examen.
Ori la noi cumnata mea a inceput scoala luni si vineri a dat examenul, ca in tara se poate!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns olim spune:

medicul George Popescu Tismana,un medic neurolog tocmai afirma la emisiunea cu Robert Turcescu, ca Huidu in urma accidentului de schi, nu vede cu partea vizuala stanga, si ca toti medicii neurologi care l-au consultat ar fii avut obligativitatea deontologica sa anunte politia de acest fapt, si sa ii fie ridicat dreptul de a sofa pana la recuperarea definitiva, care dureaza minim 2 ani. Incepand cu medicii austrieci si pana la cei romani aveau obligativitatea sa o faca si totusi nu au facut-o!
In cazul in care ancheta dovedeste acest lucru, Huidu nu are nici o vina, el efectiv nu a vazut cu partea stanga.Si totusi daca aceasta afirmatie se adevereste a fii precum afrima acest medic,de ce nu s-au luat masurile de rigoare?

El trebuia s#259; fie scutit de conducere pentru c#259; dup#259; accidentul din Austria, a suferit o contuzie cerebral#259; atât de puternic#259; încât i-a afectat centrul vorbirii. Acest lucru a însemnat #537;i atingerea fibrelor care legau ochii de centrul de integrare din zona occipital#259;. El nu mai avea posibilitatea s#259; vad#259; cu hemi-câmpul stâng al privirii. El când a f#259;cut dep#259;#537;irea nu a v#259;zut în partea stâng#259;. Dep#259;#537;irea a fost total oarb#259; #537;i atunci i-a lovit”, a declarat medicul neurolog.

www.b1.ro/stiri/eveniment/ipoteza-tulburatoare-a-unui-medic-neurolog-erban-huidu-nu-avea-camp-vizual-stang-13343.html" target="_blank">http://www.b1.ro/stiri/eveniment/ipoteza-tulburatoare-a-unui-medic-neurolog-erban-huidu-nu-avea-camp-vizual-stang-13343.html

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Victoria_mami spune:

Citat:
citat din mesajul lui olim

medicul George Popescu Tismana,un medic neurolog tocmai afirma la emisiunea cu Robert Turcescu, ca Huidu in urma accidentului de schi, nu vede cu partea vizuala stanga, si ca toti medicii neurologi care l-au consultat ar fii avut obligativitatea deontologica sa anunte politia de acest fapt, si sa ii fie ridicat dreptul de a sofa pana la recuperarea definitiva, care dureaza minim 2 ani. Incepand cu medicii austrieci si pana la cei romani aveau obligativitatea sa o faca si totusi nu au facut-o!
In cazul in care ancheta dovedeste acest lucru, Huidu nu are nici o vina, el efectiv nu a vazut cu partea stanga.Si totusi daca aceasta afirmatie se adevereste a fii precum afrima acest medic,de ce nu s-au luat masurile de rigoare?

El trebuia s#259; fie scutit de conducere pentru c#259; dup#259; accidentul din Austria, a suferit o contuzie cerebral#259; atât de puternic#259; încât i-a afectat centrul vorbirii. Acest lucru a însemnat #537;i atingerea fibrelor care legau ochii de centrul de integrare din zona occipital#259;. El nu mai avea posibilitatea s#259; vad#259; cu hemi-câmpul stâng al privirii. El când a f#259;cut dep#259;#537;irea nu a v#259;zut în partea stâng#259;. Dep#259;#537;irea a fost total oarb#259; #537;i atunci i-a lovit”, a declarat medicul neurolog.

www.b1.ro/stiri/eveniment/ipoteza-tulburatoare-a-unui-medic-neurolog-erban-huidu-nu-avea-camp-vizual-stang-13343.html" target="_blank">http://www.b1.ro/stiri/eveniment/ipoteza-tulburatoare-a-unui-medic-neurolog-erban-huidu-nu-avea-camp-vizual-stang-13343.html




Cu atat mai mult e vina lui. El trebuia sa fie constient ca nu e in siguranta ptr. copiii lui in primul rand cu el la volan si sa-si lase sotia sa conduca sau sa angajeze sofer. Daca medicii nu si-au facut datoria sa anunte politia, el trebuia sa-si faca datoria de parinte si sa nu conduca, mai ales cu copiii in masina si datoria de OM si sa nu puna vietile altora in pericol.

_
Mami si Daddy lupta impotriva leucemiei, impreuna cu Printesa Victoria Isabella 22.05.2008

VICTORIA

Mergi la inceput