Info dr. Posea - Spital Cantacuzino

Info dr. Posea - Spital Cantacuzino | Autor: Crinutz

Link direct la acest mesaj

Buna,
As avea nevoie de informatii despre dr. Posea de la spitalul Cantacuzino. Daca ati fost paciente de-ale lui va rog sa imi impartasiti si mie experienta voastra. De asemenea daca ati si nascut acolo m-ar interesa cum e la nastere, cum sunt medicii de la copii si mai ales asistentele. Poate si ceva preturi daca aveti cunostinta.
Informatiile imi trebuiesc pt o care are si niste probleme momentan in sarcina si vrem sa stim daca acest medic o poate ajuta.

Va multumesc!!!

Crinutz codita de maimutz


"What a piece of work is a man! How noble in reason, how infinite in faculties, in form and moving, how express and admirable in action...the beauty of the world" (W. Shakespeare)

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Medeea76 spune:

Draga Crinutz, eu caut pe forum informatii despre el de doua luni si ceva si nu am gasit... Deci nu te astepta la raspunsuri despre Dr. Posea, ca nu ai sa primesti.
Din ce am reusit totusi sa smulg de pe internet, pot doar sa-ti spun ca nu am auzit nimic, dar absolut nimic de rau despre el, ci din contra, numai cuvinte de lauda.
Eu oricum am sa nasc cu el, mi-a fost recomandat de o prietena care a nascut prin cezariana la el si care a fost atat de multumita, incat Dr. Posea e acum nashul copilului (ea a avut mari probleme pana a reusit sa aiba copilul, iar el a ajutat-o in acest sens).
Deocamdata eu sunt foarte multumita de el, nu stiu inca in ce fel voi naste, dar mi se pare foarte bine pregatit, sigur pe meserie si foarte dedicat (nu e insurat, acorda tot timpul meseriei). Gasesti articole scrise de el in revista Super Bebe. Am fost si la Cantacuzino, dar si la cabinetul particular din Satul Francez, unde nu e chiar foarte, foarte scump (2.3 mil. ecografie 4D + control gineco normal).