BB racit- ce sa fac?
Din pacate am ajuns si la problema asta!Of,Cristi e putin cam racit si ma gandeam ca avand in vedere ca este doar la inceput as putea sa iau raceala asta mai din pripa ca sa nu se agraveze.
Am avut aseara probleme mai mari ca avea frisoane cu toate ca nu avea febra dar in rest ii curge nasucul si stranuta (nu tuseste inca dar banuiesc ca daca nu rezolv problema cu nasul o sa o faca).
Nu stiu cam ce as putea sa-i dau sa nu se agraveze are doar 4 luni si vad ca serul fiziologic nu face mare lucru.
Eu nu prea sunt adepta medicamentelor si prefer mai mult "metodele traditionale" dar in cazul lui nu stiu ce ar avea efect.
Voi ce ati facut? Da-ti-mi si mie un sfat ca nici nu prea vrea sa doarma ca nu respira bine pe nas si e tare nervos.
Daca este racit mai pot sa-i fac baita diseara bineinteles daca nu are febra?
Astept ajutorul vostru.pupici si sanatate la bb-i!
OANA si CRISTI
http://www.desprecopii.com/chatnew/Desprecopiichat/PaginapersonalaView.asp?nickname=oanamarchezi
Raspunsuri
nikita spune:
Intradevar este problema, sa ai un bebelus racit. Eu am crescut o fetira care va implini un curand 12 ani si nu sunt nici eu adepta medicamentelor dar daca as fi in locul tau, acum am o bebelusa de 5 luni, cred ca as merge iute la pediatru. Poti incerca daca vrei cu paracetamol pentru sugari, si cu BabyBalsam , foarte eficient in cazul unui nasuc infundat.In rest metode traditionale naturistre la un bebelus asa de micut, parca nu prea poti sa aplici.Poate doar o frectie , fa-ti rost de otet din trandafiri (de la plafar)eficient la reducerea febra. Va pup si va doresc sanatate.
nikita spune:
quote:
Originally posted by nikita