analize hormonale la un CM neregulat

analize hormonale la un CM neregulat | Autor: madaluta

Link direct la acest mesaj

fetelor,stiti voi cumva, din experienta asta vasta a voastra in ce zile ar tb sa fac analizele hormonale dc am un CM neregulat? eu am avut in:
martie-35z ,apr-30z ,mai-35z
iunie-31z ,iulie38z ,aug-32z
sept-37z ,0ct-32z ,nov-35z
dec-34z ,ian-31z
Trei medici mi-au prescris pana acum sa le fac in zilele 14 si 21, si nu au tinut cont de lungimea CM ,dar mie nu mi se pare corect.eu pot avea ovulatie si in z 21 si cred k nu sunt relevante dc nu le adaptam la durata fiecarui CM.voi ce parere aveti? oare tb sa mai caut si un al 4 lea medic?
va pupic si sper sa ma ajutati....

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns danyalo spune:

madaluta
Analizele hormonale stiu ca se fac in ziua 3( LH, FSH,Estradiol). asteapta si alte pareri!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Tabitha spune:

Madaluta: imi pare tare rau ca ai un CM asa de neregulat... Nu stiu ce sa-ti zic de analizele din ziua 14 si 21. Dupa cate am mai citit pe aici ar trebui sa estimezi data urmatorului ciclu, scazi 14 din ea si afli data la care ar trebui sa faci analizele din perioada ovulatiei si la fel, din acea data estimata a urmatorului CM scazi 7 ca sa afli cand trebuie facute ultimele analize (cele aferente zile 21 la un CM regulat de 28 de zile). Asta e parerea mea. Primele eu zic ca le poti face in ziua 3 fara pb.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns madaluta spune:

Tabithamultumesc mult pt ambele raspunsuri(si cel de la IAD/ISA)esti o draguta k de obicei.Sa ne dai vesti bune cat mai repede. avem nevoie de ele ca de aer.te pup

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Tabitha spune:

madaluta: Multumesc. Cu cat vom da mai mult de la noi, cu atat vom fi mai bogati. Am zis, am zis!

Mergi la inceput