Spalaturi vaginale ?

Spalaturi vaginale ? | Autor: Adema

Link direct la acest mesaj

Spalaturile sunt recomandate numai ca metoda de tratare a unor afectiuni locale sau trebuie facute in mod curent?

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mcm spune:

Nu trebuie facute in mod curent. Doar la indicatia medicului in cazul unei afectiuni. Si pentru linistea ta, o data pe luna spalaturi cu ceaiuri din plante.

Multa sanatate.

Cristina, Christian si bebe Alexia Maria

http://community.webshots.com/user/lastusedpixel

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Melaroxy spune:

eu sunt de parere ca ar trebui facute saptamanal. infuzia de galbenele, pelin cu bicarbonat, sunt cele mai bune medicamente pt a preveni bolile specifice. dar, bineinteles, noi ca 'femei moderne ce suntem' lasam igiena asta pe planul 5 si ajungem mai des la medic cu o gramada de probleme.
scuze, nu vreau sa apostrofez pe nimeni(decat pe mine ca si eu sunt cam delasatoare)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anky spune:

Eu ma spal doar cu apa si bicarbonat si ma simt foarte curata.

Anca siBianca

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Donia spune:

Spalaturile vaginale nu trebuie facute prea des pentru ca distrug flora locala, flora care de fapt protejeaza impotriva infectiilor. Nu abuzati de spalaturile vaginale.
Daca nu spalati vaginul, nu inseamna ca acesta e murdar, in cazul in care sunteti sanatoase.
Si ceva picant: s-au facut studii care arata ca secretiile vaginale naturale contin feromoni, iar acestia fac ca femeile sa fie dezirabile pentru barbati (adica trezesc un raspuns fiziologic in partenerul de sex opus). Si am mai citit ca cu cat ne spalam mai mult (adica si cand nu trebuie), cu atat indepartam mirosurile care in mod natural atrag partenerii.

Eu nu strivesc corola de minuni a lumii (L. Blaga)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns adrianafedorca spune: