Am cumparat pe 8 august o masina de spalat Daewoo de la Carrefour. Dupa ce am testat-o in toate felurile, am ajuns la concluzia ca nu pot elimina stoarcerile intermediare (la sfirsitul fiecarui ciclu de clatire) orice as face. Se poate elimina doar stoarcerea finala, dar dupa ce le-a stors de 2-3 ori, ce mai conteaza o data la sfirsit ? Am intrebat la service-ul autorizat si mi-au confirmat ca nu pot renunta complet la stoarcere.
In prospect nu scria nicaieri acest lucru; scria ca apasind cutare si cutare buton se seteaza timp stoarcere 0 min (deductie logica = fara stoarcere); nu se pomenea nimic de stoarcerile intermediare.
Intrebarea: vreau s-o returnez la magazin si sa-mi recuperez banii, pt ca modul de functionare nu este explicat complet in prospect. Exista vreo prevedere legala de care pot sa ma prevalez ? Cui revine responsabilitatea, vinzatorului sau producatorului, la cine sa ma duc sa cer banii inapoi? Exista vreun termen in care pot sa fac lucrul acesta ?
Multumesc,
Boghi
Vad ca nu stie nimeni sa-mi raspunda ...
Am discutat intre timp si cu vinzatorul, si cu importatorul, si evident n-am ajuns la nici un rezultat. Toti incercau sa ma convinga ca masina e perfecta, ca spala excelent si ca eu sunt prima persoana care se plinge de problema asta (de parca eu as fi nebuna sa fac atita tevatura degeaba). Ca de fapt se poate elimina stoarcerea, dar numai daca stai linga ea si din 5 in 5 minute o opresti si o programezi manual sa mai faca ceva.
O sa ma adresez la OPC, macar de ciuda, chit ca probabil n-o sa obtin nimic.
Puteti macar sa-mi spuneti daca este vreo lege pentru protectia consumatorului ? Parca era una, dar nu mai retin numarul si nu stiu cum sa dau de ea.
Merci,
Boghi
Actul normativ de baza este Ordonanta Guvernului nr.21/1992 privind protecția consumatorilor.
Vezi si http://www.anpc.ro/