autonomie universitara?
ce ma preocupa pe mine..si am mai scris pe acest forum... De ce studentii nu au drepturi nici cat un boschetar..
Am auzit intamplator ca la ISE in Iasi a existat un caz asemanator cu al meu (adica o studenta a nascut un BBlush si acum primeste un ajutor de crestere a copilului) si azi am fost la facultatea mea si am intrebat daca am si eu dreptul la asa ceva..mai ales ca nu am nici un venit de nicaieri. Mi s-a spus ca teoretic acest ajutor exista insa nemaifiind cazuri inaintea mea ei nu acorda asa ceva.
Ce conteaza ca cineva are nevoie...exista dar nu se acorda. Se poate face ceva?
Raspunsuri
marius spune:
Nu stiu...nu prea as crede...dar nu am de unde sa stiu in mod particular e posibil sa existe.
Marius (www.desprecopii.com)
iustin79 spune:
ili...mersi pentru link dar n-am ce face cu el Chestiile astea deja le cunosc, dar subiectul e "autonomie universitara" asta inseamna ca sunt studenta si ca noi suntem o "categorie defavorizata" ca sa zic asa si nu avem nici un drept de a ne creste copilul decent numai pt ca am ales sa facem o facultate si nu sa fim someri sau muncitori necalificati sau boschetari (care au si un minim de ajutor social)
So..eu nu intru la categoria "asigurati".
Ideea e ca secretara de la facultate a zis ca exista dar mie nu mi se va da..ca n-au ei chef sa se complice.
Anyway...la romanica se poate orice..si dupa aia se plang de scaderea natalitatii.
Eu m-am resemnat. O sa incerc sa ma angajez dupa ce nasc..daca am noroc, chiar daca asta va insemna sa nu pot acorda suficienta grija si atentie copilului meu (ma refer si la alaptat)
GabrielaG spune:
Iustinel,
Am rugat pe cineva care e mai in tema la univ ieseana si am inteles ca se primesti o indemnizatie de 1,5 milioane pt nastere si apoi bursa sociala. Bursa sociala se ia daca nu depasesti 2,5 milioane lei pe membru de familie si daca bineinteles nu beneficiezi de altfel de bursa.