Cancer la san - niciodata nu e prea devreme

Raspunsuri - Pagina 31

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns idoina spune:

Buna!
Gina,dupa parerea mea,si tine cont ca nu sunt medic,ar face bine sa-l opereze.Eu n-am vrut sa stau cu nimic la san,asa ca l-am scos.
Vedeti ce va sfatuiesc medicii sa faceti,si,oricum,e grozav ca e benign
Ema 10,nu fii speriata si nu iti mai programa corpul sa faca ce crezi tu ca va face!Nu te mai gandi la ce e mai rau,daca e sa apara ceva,o va face fara acordul tau!Traieste frumos si fara teama!
In alta ordine de idei,eu sunt foaaarte bine,am si par,si in doua luni o sa am si un san nou!Va imbratisez!

idoina

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns saftoiu_gina spune:

idoina multumesc mult pentru raspuns si ma bucur ca te simti bine.
Asa s-a hotarat si ea sa-l opereze.
Sa vedem acum cand o va face .Cat o costa aceasta operatiune ? Dati-mi si mie un PM va rog pentru ceva preturi care se practica la asemenea operatii .O s-o faca la Fundeni ,sa vedem ,are un nr de tel de la medicul care a consultat-o si ia spus cand se hotaraste sa il sune ,speram sa fie si bun .Sa vad cum il cheama poate stiti ceva de el.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns XIO spune:

quote:
Originally posted by saftoiu_gina

De cateva zile citesc aici si acum am reusit sa termin cele 30 de pagini.Vreau sa felicit toate fetele care au avut puterea sa treaca peste aceasta incercare mare ,cancerul mamar.De ce am citit? Poate nu m-as fi incumetat sa citesc(de frica mai mult sa nu trec prin asa ceva )dar am o cumnata care a descoperit un nodul la san si vreau sa o ajut si eu cum pot.