Mamici de noiembrie-decembrie 2007 (14)

Raspunsuri - Pagina 24

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns nrl spune:

Buna ziua fetelro

am o intrebare, voi ati facut toate toxoplasma, cmv si restul analizelor de virusi? Ca eu am fost ieri la doctor si am intrebat daca nu ar fi cazul sa fac analizele astea, ca ea nu mi le-a dat, si mi-a spus ca nu are rost, ca e oricum prea tarziu pentru un eventual tratament
Si eu sunt putin stresata ca am si caini si pisica

Nicoleta 9+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mihuta spune:

Azi am exact 10 saptamani de sarcina !!! Eu am sa fac ecografia morfologica la 11 saptamani si 2 zile, ca sa se poata masura pliul nucal, ca am inteles ca valorile sunt relevante doar pana in 11 s si 6 zile.

va pup pe toate

10s

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alfa_anca spune:

Buna burtici!!

In ultima vreme va scriu mai rar ca nu prea imi lasa clientii aici prea mult timp liber, dar va citesc mereu sa vad ce se mai intampla.

In primul rand BUN VENIT! noilor gravidutze, sarcina usoara si bebei sanatosi.

Laurici pe mine au inceput sa ma doara sanii si sa se mareasca inca de pe la 4-5 saptamani de nu mai puteam sa dorm pe burta deloc asa tare ma dureau. Acuma s-au potolit, numai ca au ramas mari si ii mai simt cateodata umflati, ca fara ei am momente cand nici nu zic ca sunt insarcinata.

nrl eu am facut toate analizele pentru virusi inca de la inceput si sa stii ca dc e sa ai ceva nu e niciodata tarziu pt tratament. Pt anumiti virusi se pot face tratamente si in sarcina dc e nevoie.

Dupa cum va spuneam aici in Elvetia cred ca datorita aerului nu mai imi e asa rau, dar ieri nu stiu de la ce dupa-amiaza a inceput sa ma doara capul fff tare si imi venea sa vars de nu stiam ce e cu mine. M-a tinut starea aia vreo cateva ore bune si eram fff ametita datorita durerii de cap, e ingrozitor.

Anca 12+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Sheritra spune: