Cresterea prepelitelor

Raspunsuri - Pagina 28

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns moni32 spune:

Stie cineva care este semnul distictiv al oului fecundat, bun pentru incubat?
Am vazut ca multe din cele care le consum au asa ca un banut mic alb, asta inseamna ca sunt fecundate sau nu are legatura?
Multumesc.


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alexxx89 spune:

voi cu ce spalati incubatorul dupa folosinta?...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns freenolf spune:

alex clatire spalare cu apa si detergent iar clatire apoi uscare si dezinfectare

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns florut spune:

hello! sunt incepator in ale cresterii prepelitelor....imi e foarte drag de ele ...am 4 fete 2 baieti in varsta de cam un an ,si alte 4 fete de cam 6 luni...am pus oua la incubator si din 60 de oua au iesit 8 pui care au murit treptat cam intr-o saptamana...ce sfaturi imi puteti da privind cresterea lor imediat ce ies din ou...alimentatie ,lumina ,caldura...multam

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns liliana_28 spune:

Florut, te rog sa citesti tot ce s-a scris pana acum si ai sa vezi ca gasesti toate raspunsurile la intrebarile tale.

O saptamana usoara si frumoasa tuturor.


Nunta-graviduta cu Calinut + Poze Calinut la 1 anisor si 4 lunici

www.dropshots.com/liliana_28" target="_blank">Calinut

15+ Maria Madalina

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Azi am gasit primul ou. Partea amuzanta ca e de la o generatie cu ceva mai tanara. De maine trebuie sa le reorganizez.

Eu pur si simplu / Pagina familiei / Tot noi / Mai multe... / www.youtube.com/user/mariuspernes" target="_blank"> Video
Pagina legislativa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns catalina_c spune:

poate sa imi zica si mie cineva cum dezinfectez niste custi care sunt confectionate din plasa plastifiata?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns freenolf spune: