nereguli la calc.salariu?
Sunt tare nelamurita daca mi s-a calculat corect salariul pe luna precedenta,poate ma puteti ajuta:
-sunt medic si am intrerupt CIC cand baietelul meu a implinit 1an 4 luni si am fost "reincadrata"cu salariul de baza lunar de 749 RON,la care urmeaza,dupa cum mi s-a spus,sa se adauge sporurile(vechime,primariat,doctorat,spor de sectie-reanimare);dupa ce se retineau CAS,somaj,impozit etc.,in card mi se virau 750 RON
-luna trecuta,ianuarie,cu 21 zile lucratoare din care am avut 4 zile concediu legal(deci nu fara plata)mi s-au virat doar 600 RON
-explicatia suna cam asa:la salariul de baza s-au adaugat sporurile,s-a impartit la 21,s-a inmultit cu 4 pentru a mi se scadea concediul=150 RON(dar de ce,concediul nu e platit?!);suma de 150 ron s-a scazut din salariul de baza(!),iar la ce a ramas s-au adaugat sporuri,dar procent din suma restanta!Mie mi se pare cam anapoda,dar recunosc ca sunt pierduta in hatisul legilor contabile.
Daca este corect,va rog sa-mi spuneti,iar daca nu,cum trebuie sa procedez legal pentru a-mi obtine banii(si asa insuficienti...)?
Multumesc anticipat!
Alexandru,soarele nostru
http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;10724;307/st/20050425/n/Alexutu%27/dt/7/k/6333/age.png
Raspunsuri
mamacita spune:
Vad ca n-am primit nici un raspuns;sper ca nu sunt in afara problemelor discutate in acest topic,dar daca da,va rog sa-mi spuneti,sa sterg mesajul.
Daca nu,azi am primit"lamuriri"suplimentare:
-salariul conform modelului descris mi s-a calculat conform art.3 din HG 250/1992, care ar preciza ca nu se plateste concediul decat de la unitatea de baza de incadrare
-adica:eu sunt cu cartea de munca la Univ.si jumatate de norma integrare clinica la spital;spitalul imi retine toate impozitele din salariu,dar drepturi(salariu bonus la nastere,concediu legal platit etc)nu am!Deci impozite din doua parti,drepturi din una singura!
Poate totusi isi gaseste cineva o farama de timp,caci cunostinte stiu ca detineti,sa ma lamureasca.Please.