carte de munca

carte de munca | Autor: erer

Link direct la acest mesaj

Buna dimineata,

am si eu o intrebare: de curand mi-am infiintat o microintreprindere a carei asociat unic si administrator sunt. Din aprilie nu voi mai lucra la actualul loc de munca si vreau sa-mi fac cartea de munca pe firma nou infiintata. Am inteles ca noul cod fiscal nu mai permite acest lucru in cazul descris mai sus. Exista vreo solutie pentru a avea totusi cartea de munca la firma mea?

Va multumesc si o zi buna!

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns cristina22 spune:

1. numesti alt administrator
2. iti mai iei un asociat

cristina si nazdravanul Andrei (22.11.2002)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns erer spune:

quote:
Originally posted by cristina22

1. numesti alt administrator
2. iti mai iei un asociat

cristina si nazdravanul Andrei (22.11.2002)



Buna si multumesc de raspuns!
Problema e ca nu prea am nici pe cine sa numesc de administrator, nici pe cine sa iau de asociat.
Alta solutie nu am?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cristina22 spune:

legal, nu.

cristina si nazdravanul Andrei (22.11.2002)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns CRIXIA spune:

Ca asociat unic, nu poti avea contract de munca, dar esti obligat sa-ti inchei contract de asigurare pt plata contrib de sanatate si a pensiei.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns erer spune:

quote:
Originally posted by CRIXIA

Ca asociat unic, nu poti avea contract de munca, dar esti obligat sa-ti inchei contract de asigurare pt plata contrib de sanatate si a pensiei.



Multumesc, CRIXIA. Asta inseamna ca in cazul in care raman insarcinata sunt asigurata ca si atunci cand as fi avut contract de munca? Ce se intampla cu vechimea in cazul in care se platesc contributiile pentru pensie si sanatate?





Mergi la inceput