Ai nostri ca brazii! - ianfeb2005 (37)LMA!

Raspunsuri - Pagina 21

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns MihaT spune:

Crinuta,Ubi,eu lucrez ca asistent medical,si ii da un test cu 10 intrebari din tehnica ingrijiri bonlavului. Deci depinde de domeniul in care lucrezi.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns MihaT spune:

aaaa,acest test il dau ca sa ma evalueze si sa-mi mareasca salariul.


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns PatriciaArdeleanu spune:


Hello, fetelor!
am reusit sa intru si eu dupa citeva zile. Am avut calculatorul stricat, si mi-a lipsit enor! mi-am dat seama ce dependenta am devenit
CAlculatorul meu a fost ars aproape la toate piesele importante, din cauza unei tensiuni mari. Multe piese sint avariate, nu pot fi schimbate la garantie pt ca nu e vina lor...asa ca, sotul meu a muncit toate zilele astea sa imi poata faca alt calculator, cu piese imprumutate, capatate de pomana de pe la prieteni si unele noi. asa ca, here I am again!!

Nu am imceput serviciul, nu mi-am revenit din raceala asa ca mi-am luat toata saptamina co medical. azi a inceput sa se vaite si sotul meu, sper sa nu il ia si pe el. Rebecca nu are nimic.

Multumesc tuturor celor care au intrebat de mine.
Nu am citit decit pe sarite.
Bubu, despre prima zi de cresa am scris inainte de a mi se strica calculatorul.
Amaya, multumesc mult pentru sfaturi.
Pina acum, sint foarte incintata de cele 4 zile de cresa. In primele 2 zile s-a comportat super bine, celelalte 2 a plins putin cind am plecat. Doarme acolo la prinz si maninca ajutata. deja doamnele o iubesc foarte mult si are o prietena intre ele -elena-de care imi povesteste acasa.
O luase si pe ea joi seara putin stranutat si curs nasul, i-am dat niste Tylelol sirop si asistenta de la cresa mi-a zis sa o duc daca nu are febra sau tuseste, i-a m dat siropul la pachet, iar pina seara nu a mai avut absolut nimic. Viroza mea din fericire nu a atins-o deloc, ceea ce ma bucura nespus.