DC... altfel ( grup de suport pentru parinti) 2

Raspunsuri - Pagina 33

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns R.Claudia spune:

Buna Chuny :) Simina nu face nici u fel de terapie, singurul tratament sunt medicamentele mai sus mentionate, care ce pot sa spun, in cazul nostru au functionat foarte bine in ideea ca Simina de dupa medicamente este cu totul alta. Medicul neuropsihiatru, care nu este de la noi din localitate(nu avem un asemenea medic in localitate si cu atat mai putin un psihoterapeut care sa se ocupe de copii) ne-a spus doar sa o ducem obligatoriu in colectivitate pentru ca acolo se vor rezolva toate problemele ei, iar acasa sa nu o lasam singura niciodata, sa o implicam in toate activitatile, sa-i dam sarcini, sa vorbim cat mai mult cu ea si vom vedea in continuare cum va evolua.