Informatii utile Constanta (2)

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns maria08 spune:

blondiemonyk: pentru analize nu am avut trimitere de la un medic anume, dar stiu care sunt relevante....
Iti spun ce am facut eu :
ziua 2 a CM: - FSH, estradiol, LH si am facut si toxoplasma si Chlamydia
ziua 14 a CM - estradiol, LH
ziua 21 a CM - estradiol, LH, progesteron - eu am facut si prolactina si anticorpi antispermatici
Zilele sunt valabile pentru un ciclu regulat de 27-28 zile!
Multa sanatate!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns AngeliquedeS spune:

Ioana, sigur ca vreau adresa de mail a fetei, nu imi vine sa cred ca aud ca a mai facut cineva tratamentul dr Serghei. Oare pana la urma se dovedeste ca nu sunt povesti cu zane?

Maria, rezultatul tau la FSH inseamna ca nu e bine? Intreb pt ca si mie mi-a iesit cam 7 si ceva si pana pe 24 cand am programare la medic stau ca pe ace.

Blondiemonik, maca pe care o iau eu este de la Inovatics, mi se pare convenabil pt ca daca o comanzi online vine in 4 zile, sunt ff seriosi. Pentru mai multe informatii intra aici: http://www.innovatics.ro/ro/index.php?page=maca Cat despre gelul de aloe vera, respectivul doctor mi-a spus ca o sa imi dea pe langa injectii si un "gel care se ia cu lingura", exact asa a spus. Acum nu stiu daca o fi vorba despre gelul de care vorbesti si tu sau altceva.

Pupici,
Angelique

pozele mele
www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=48808&whichpage=7" target="_blank">povestea nuntii
luna de miere

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns maria08 spune:

Angeliquedes: tot ce pot sa-ti spun despre FSH : cu cat e mai aproape de limita minima cu atat stai mai bine cu rezerva ovariana.( se ia in calcul faza foliculara).
Dupa cum ai observat, FSH -ul meu nu e asa aproape de limita minima
Pup!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Kerstin spune: