Clasa a II-a!!!!

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ralu spune:

Nora-de sora-mea vorbesc. Da chiar 9.61 a avut. ce sa zic.Si eu m-am amuzat copios de coincidenta! Aici ea si-a facut si teza de doctorat, dar in microelectronica.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ralu spune:

Annita-apropo de stimulente!

Nu stiu cum este in Belgia(NORA), dar aici pe langa calificativele de B, TB, etc., daca se da de lucru in clasa si tot ce ai lucrat este corect, invatatoarea te rasplateste cu o imagine (un fel de vederi-anul asta sunt vederi cu flori, cu peisaje, dar anul trecut erau vederi cu o secventa dintr-o poveste). Daca strangi 10 imagini, ti se pune pe un carton un tampon (stampila) care se numeste stampila de satisfactie acordat elevului...! La 10 astfel de tampoane ti se da o carte(cadou)! Anul trecut la 10 imagini primite ti se dadea o carte, dar era mult mai greu de castigat imaginile! Si cu asta educatoarea ii stimuleaza pe copii si toate tampoanele si imaginile, alaturi de calificative si de evaluarile din timpul anului duc la evaluarea toatala a copilului pentru a trece in clasa urmatoare!

Va pup!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mirelam spune:

Buna fetelor
Eu scriu pentru prima data la acest subiect.
Baietelul meu este in clasa II.
Noi, ceva probleme avem la matematica in rest se descurca.
Si la matematica nu am probleme cu el la adunari sau scaderi ci la problemele logice. Daca stau eu langa el si i le citesc si incerc sa-i explic se mai dumireste daca trebuie sa le citeasca singur (la teste, de exemplu) e jale mare.
Sa va dau un exemplu:
Maria are 15 mere, Ana are cu 3 mere mai putin. Cate mare au cele doua fete in total.
Se uita la mine cu o fata senina si raspunsunde : 18.
Ai vostrii au probleme de genul asta? Cum se descurca?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ralu spune:

Stii Mirela sa stii ca si fetita mea facea la fel. Intr-adevar, nu raspundea 18, dar facea doar prima parte a problemei (calcula cat avea Ana), de abia cand ii spuneam ca citeasca inca o data sa vada de fapt ce ii cerea problema,isi dadea seama ca nu a terminat-o pe toata. Incearca sa-i spui sa reciteasca problema si sa-ti povesteasca tie ce date i se dau si ce i se cere. O sa vezi ca isi va da seama pana la urma....

Te pup

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns grati.ela spune:

Eu am invatat-o pe Ozi sa lucreze cu multimi. Practic, o deseneaza pe Maria si scrie sub ea ca are 15 mere, apoi pe Ana si scrie sub cate mere are (dar in limba matematica:15-3=12) si cand e vorba de "in total" le incercuieste si scrie: 15+12=27. Merge si cu cosulete (adica multimi). Cosul Mariei: deseneaza 15 mere; cosul Anei: deseneaza 15 si taie 3. Pt in total deseneaza un cos mare in care pune merele Mariei (colorate cu rosu) si merele Anei colorate cu verde. Asta pana ce se prinde ea ca nu e nevoie de atata munca la partea cu pictura.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns buggy spune:

Si eu am o sora in clasa a doua Nu pot spune ca eu sunt cea cu care face cel mai des temele dar am remarcat ca este foarte grabita.De ex la un exercitiu similar cu cel de mai sus ea raspunde direct dupa semnul intrebarii = 12.Chiar azi s-a suparat pe mine ca i-am rupt pagina si am pus-o sa scrie din nou frumos;
Rezolvare15-3=12Si ce s-a mai suparat...."Pentru Barbye, una dintre noi- trebuie sa ajuti!
"http://forum.desprecopii.com/forum/forum.asp?FORUM_ID=1
"Mi s-a spus si am uitat, am vazut si am inteles, am facut si am invatat" - Confucius
www.funscience.ro

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ralu spune:

Da grati.ela, exact asa fac si eu (mai putin partea cu pictatul), dar ii spun sa si explice cu voce tare ce date are si ce i se cere ca sa inteleaga si mai bine!!


Te pup!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cl spune:

Buna dimineata!

Mirelam, bine ai venit! Asa facea si Alex al meu, anul trecut. Se grabea sa termine cat mai repede si gresea. Il puneam sa reia problema si aveam circ. Si ma enerva si ca-si folosea tot timpul degetele la socoteli. Atunci mi-am zis ca-i lipseste exercitiul. Asa ca am fost la librarie si am cumparat (spre marea lui disperare ) o culegere de exercitii si probleme pentru clasa I si a II-a (autoarea e Baltag, parca, nu mai stiu sigur; am luat la intamplare culegerea, recunosc, dar am avut placuta surpriza sa constat ca e foarte buna, contine multe tipuri de probleme). Am inceput sa-i dau zilnic sa lucreze suplimentar. Si l-am pus sa faca o schema, la fiecare problema (ca e puturos, daca-i dadeam sa deseneze, cred ca statea toata ziua sa picteze merele alea ), sa ia pe rand ce i se cere si sa aiba grija la enunt, la ce se da si ce se cere:
M: 15 mere
A: 15-3=12 mere
M+A: 15+12= 27 mere
Acum asa lucreaza.

La noi dictarile sunt zilnice si sunt destul de mari. Le dicteaza cam o pagina de caiet pe zi. Din cand in cand mai apare si cate o nota pe caiet, dar eu cred ca le pune pe toate note (care apar pe caietul doamnei) si, in functie de ce note iau, apar si notele in catalog.

Am si eu niste intrebari, copiii vostri scriu frumos? Tot timpul? Mai folositi picul? Alex scrie foarte frumos acasa (ca stie ca-i rup pagina daca scrie urat ), dar la scoala... , mai mult urat decat frumos! Iar cu picul este o adevarata tragedie, suntem dependenti de el!

Claudia




o carte pentru un copil-si tu poti ajuta!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mirelam spune:

quote:
Originally posted by cl

Am si eu niste intrebari, copiii vostri scriu frumos? Tot timpul? Mai folositi picul? Alex scrie foarte frumos acasa (ca stie ca-i rup pagina daca scrie urat ), dar la scoala... , mai mult urat decat frumos! Iar cu picul este o adevarata tragedie, suntem dependenti de el!

Claudia

o carte pentru un copil-si tu poti ajuta!



Si Andrei foloseste picul la greu. Dar doar acasa ca la scoala nu le da voie cu pic.
Acasa insa, daca stau langa el scrie frumos si fara greseli sau foarte rar.
Daca plec de langa el si il las singur, chiar si cand are de copiat lectia, greseste destul de des. Si repede i-a picul. Si ma scoate din sarite mai ales la copiere.
De scris nu pot sa zic ca scrie foarte frumos dar nici prea urat.
Ce ma deranjeaza mai mult e ca, cand incepe randul scrie mic si frumos si cand ajunge la capatul randului scrie labartat si depaseste linia.




Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns isabela spune:

Si Ana foloseste picul si la scoala, si acasa, spre disperarea mea. Cum spunea si Mirela, daca stau langa ea, scrie, frumos, corect( nu intotdeauna).
Si ea a avut probleme la matematica, pentru ca nu citea enuntul cu atentie. Cand am vorbit cu doamna invatayoare mi-a spus ca majoritatea au aceasta "problema", pentru ca ei sunt obisnuiti sa asculte problema si ca treptat se va obisnui sa citeasca si sa inteleaga ceea ce trebuie rezolvat. Acum, vad, ca a inteles, si rezolva corect.
Si eu lucrez zilnic cu ea ,suplimentar, la matematica.
Au avut saptamana aceasta un test de evaluare, iar la un exercitiu banal de adunare, se cerea sa faca proba. Vreau sa va spun ca nu a stiut sa faca proba, asta dupa ce anul trecut au rezolvat exrecitiile acelea in care aparea un termen necunoscut si se cerea sa se afle termenul si sa faca proba. Banuiesc ca multi copiii din clasa nu au stiut pentru ca ieri, invatatoarea a lucrat cu ei acest tip de exercitii.
O intreb intotdeauna: ce spune problema, ce se cere, ce stie in problema.... Sper sa se fixeze aceaste lucruri cat mai repede.
Totul este sa avem rabdare, multa rabdare.
La romana, aproape zilnic, in clasa, fac dictari de cate o pagina.

Mergi la inceput