Diagnostic Genetic Pre și Postnatal
Dragi mamici,
Sunt medic neuropsihiatru, doctor in stiinte medicale, colaboratoarea unei retele internationale de diagnostic genetic. As vrea sa va ajut sa aflati mai multe despre diagnosticul genetic pre si postnatal pentru a avea copii sanatosi.
Va stau la dispozitie. Îmi puteti adresa intrebari legate de bolile genetice si de diagnosticul lor.
Raspunsuri
teodraghici spune:
Irina, bine ai venit pe forum.
As dori sa stiu mai multe despre Boala Sanfilippo si Boala Sandoff.Am o fetita in varsta de 9 anisori pe scara cu tetrapareza spastica recuperata bine , zic eu, suspecta de una din bolile astea. Eu am cautat pe net si nu am gasit mare lucru...poate ma ajuti tu....si ce analize se fac pt dg corect?
Mersi anticipat
si BB Fulvia
mimika spune:
Buna. Poti sa imi zici daca sindromul Down este transmis genetic? Viitorul meu sot are un verisor (copilul surorii tatalui lui)cu acest sindrom. Ar fi cazul sa fac ceva teste inainte de nastere pentru a nu fi vreo problema? Nu mai stiu sa aiba cineva din familie aceasta problema. Multumesc
Mihaela
x
Michelle81 spune:
Buna!sunt gravida in 20 saptamani si copilul a fost diagnosticat cu hidrocefalie.Am facut amniocenteza si rezulatatul a iesit bun.acum urmeaza sa fac MRI.fetita este dezvoltata normal,inima.organismul,doar capusorul este cam mare pt aceasta varsta de sarcina.As vrea sa stiu cum ar fii afectata fetita dupa nastere.
bubudream spune:
Buna Irina!
M-am bucurat enorm cand am gasit mesajul postat de tine.
Urmeaza sa fac FIV. Momentan suntem in faza analizelor anterioare inceperii tratamentului. Printre analizele ce trebuie facute se numara si consultul genetic si cariotipul. Stii cumva unde se pot face acestea in Cluj Napoca?
Iti multumesc anticipat!
quote:
Initial creeata de Irina2006
Dragi mamici,