o surpriza frumoasa - de suflet

o surpriza frumoasa - de suflet | Autor: cl

Link direct la acest mesaj

quote:
Initial creeata de desprecopii

am primit pe o adresa de email - care nu are legatura cu www.desprecopii.com acest mesaj:

---
Buna ziua!

Sunt un necunoscut pentru Dumneavoasta, un roman din Basarabia cu numele
Tinica Alexandru. Imi cer scuze pentru deranj.
Am gasit adresa in internet, cautind informatie despre Campulung Moldovenesc.
Sunt medic, consilier local in orasul Soldanesti, judetul Orhei.
La sfirsit de iunie organizez ( cu forte proprii, donatii ) un pelerinaj al elevilor din
Soldanesti (circa 40 persoane) la Sfintele Manastiri din Tara. Cind am planificat
itinerarul, m-am gindit ca pe traseul Putna - Manastirea Petru Voda ar fi bine sa facem
o excursie in orasele Campulung Moldovenesc si Vatra Dornei. I-am spus aceasta
idee si D-lui Primar Gabriel Constantin Serban, pe care l-am cunoscut la o intrunire
in or. Chisinau.
Elevii care vor calatori sunt selectati in urma participarii la concursul istoric si
ortodox : ,,Prin Istoria Romanilor - spre Credinta si Iubire de Neam", un lucru
foarte necesar pentru promovarea romanismului in Basarabia.
Daca doriti sa ma ajutati cu unele sfaturi in aceasta privinta.
Nu insist, dar as vrea sa aflati despre viata romanilor basarabeni, despre activitatile
noastre etc.

Soldanesti, 5 iunie 2006. Cu respect, Alexandru Tinica.

Doamne ajuta!---

m-am gandit ca ar fi frumos daca am putea aduna niste banuti, in secret pentru acesti copii - ma gandesc la un fond din care sa cumparam carti, albume despre Romania, si poate cite o atentie acestor copii. ce parere aveti?




Desprecopii.com - Asa se naste o mare iubire.




Sper sa nu se supere nimeni ca am dublat subiectul. Il gasiti si la "Generale", aici . Stiu ca sunt persoane care activeaza/citesc numai la "Umanitare" si m-am gandit ca poate vom avea mai mult succes, daca il pun si aici.

Claudia

o carte pentru un copil-si tu poti ajuta!

Raspunsuri