Mamici de iulie - august 2006 (52)

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns pumpkin spune:

quote:
Originally posted by Amabella

pumpkin, multumesc. m-am chinuit ceva, dar pana la urma am reusit sa fac ticker-ul. tu de unde ai stiut ce modificari sa faci?

Pentru ca-s despteapta ! Si vedeta ! De modesta nici nu mai vorbesc....
p.s. in viatza de zi cu zi, 8 ore pe zi de luni pana vineri sunt analist programator, macar atata lucru sa stiu si eu sa fac....cand ajungem la probleme juridice te intrebam pe tine .

Miky 33 + si bebe
Albume :Burtici 18 martie15 aprilie 6 mai

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns pika-pika spune:

Daaaa si Haagen-Dasz ce buna e!!!Am zis ca nu mai mananc dulciuri.

33+

mamica incepatoare si bebelin
poze cu noi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Sabana spune:

Neata fetelor. Si eu la raport. Am fost cam ocupata in ultimele zile. De simtit ma simt bine, dar am inceput si eu sa ma umflu. Am niste pernite de toata frumusetea. Dar am observat daca mananc numai fructe si daca ma plimb incep sa ma dezumflu. Aseara insa am comis-o si am mancat o pizza imensa, dimineata eram numai pernite. Nici nu pot strange pumnul. Sper sa treaca. Eu oricum beau 2 l de apa pe zi.