cenzura pe forum?

cenzura pe forum? | Autor: florystef

Link direct la acest mesaj

Am incercat sa postez pe forum, respectand regulamentul, si nu-mi apar mesajele.Sa fie faptul ca imi doresc sa lucrez ca bona un impediment pt cineva? Anuntul meu se afla pe site la Mica Publicitate in cazul ca exista persoane interesate.Astept lamuriri.Va multumesc!

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns iren spune:

Presupun ca eshti inca moderata, dar ar trebui sa vezi asta pe bara de sus -logata fiind- daca nu-tzi apar deloc mesajele, atunci nu shtiu...

Iren dubla mamica Bogdanelu nazdravanu si Julia turbo

motzu Juliei+tortu lu Bogdanelu-nou!
august-septembrie-nou!
pozne
degetzeii




In caz de greturi si alergii la anumite persoane, se recomanda retragerea intr-un loc izolat si racoros si consumarea, in liniste, a patru- cinci lamii pe ora.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns codi spune:

eu nu pot sa-mi vad subiectele noi create.Stie cineva de ce?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carmenp spune:

si eu cred ca din cauza ca sunteti incepatoare aveti un numar de mesaje la inceput care va sunt moderate. ce legatura are faptul ca vrei sa te angajezi bona cu moderarea?? gindesti prea departe...

Carmen,Ilinca&Ionut

tzucurei de tzucurei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Karina spune:

quote:
Initial creeata de florystef

Am incercat sa postez pe forum, respectand regulamentul, si nu-mi apar mesajele.Sa fie faptul ca imi doresc sa lucrez ca bona un impediment pt cineva? Anuntul meu se afla pe site la Mica Publicitate in cazul ca exista persoane interesate.Astept lamuriri.Va multumesc!

Conform regulamentului, acest mesaj trebuia sa-l pui la "Anunturi tehnice & Probleme & Sugestii" , deci nu l-ai respectat.

01. Folositi optiunea de cautare a forumului