Duphaston
Raspunsuri - Pagina 5

Avalon spune:
Chantal, hai sa-ti povestesc si eu experienta mea cu duphaston... concluziile te las sa le tragi singura... eu m-as bucura sa-ti foloseasca... Acum cativa ani, pe timpul cand eu nu stiam ce sunt medicamentele de stimulare si nici macar ce este aceea ovulatie (spre rusinea mea, recunosc) m-am dus total inocenta la un medic sa vad de ce nu reusesc sa raman insarcinata... aveam insa facuta analiza progesteronului (veche de un an) care era in faza luteala in valorile normale. Dr.respectiv m-a pus s-o repet si sa fac si alte analize, care au iesit si de data asta bune (doar LH-ul in ziua 14 era ca mic, ceea ce ar fi trebuit sa-l faca pe el sa deduca faptul ca eu nu ovulez in ziua 14, ci mai tarziu). Apoi mi-a dat sa iau duphaston din ziua 15 pana in ziua 25. La fel ca tine, m-am gandit "ce nevoie am eu de duphaston daca am progesteronul bun?!" si am luat totusi o luna... Trecuse deja un an de cand frecventam acel medic si mare lucru nu mi-a facut... Asa ca luna urmatoare m-am hotarat sa-l schimb si sa nu mai iau duphaston. Problema a fost, ca din cauza de servici nu am mai ajuns la nici un medic vreo 4 luni... si intamplarea a facut sa raman insarcinata dupa aceste 4 luni, conceptia avand loc in ziua 18 a cm... se pare ca eu ovulam mai tarziu si poate daca luam duphaston asa cum a zis el din ziua 16 nici nu mai reuseam sa raman. La fix 6 saptamani de la um am inceput sa sangerez... am fugit repede la acel medic (altul nu stiam) si mi-a facut eco, se vedea sacul, era ok, mi-a dat repede utrogestan, gravibinon si nu mai tin minte ce... sarcina s-a oprit cu toate astea in evolutie... Dr. m-a certat ca nu am mai luat duphaston asa cum mi-a prescris el, si mi-a explicat ca in sarcina progesteronul poate sa scada brusc si asta poate face ca sarcina sa se opreasca in evolutie... Acum eu nu stiu daca asta a fost cauza reala, cert e ca mi-am facut mustrari de constiinta ca nu l-am ascultat...