Constanta la apel!! (37)
Raspunsuri - Pagina 7
anne`mary spune:
saru`mana
sa ma prezint.. ma numesc ana-maria (prietenii imi spun anne-mary), am 22 de ani si sunt studenta anul 4 la drept. mi-a fost sugerata aceasta categorie de discutii de catre un membru din constanta. i-am spus ca eu nu am copii (cum majoritatea au), nu sunt casatorita si mai nou nici prieten nu am si deci nu am ce cauta aici. dar scumpa membra mi-a spus ca nu e musai sa ai copii sau sot ca sa vb. singurul lucru in comun pe care il am cu voi este ca sunt din constanta. mai mult imi place ideea de aici..parca sunteti (as vrea sa spun suntem..dar e prea devreme sa ma includ si eu) o comunitate, o mare familie unde toata lumea cunoaste pe toata lumea.
pupic dulci dulci
anne`mary
mav spune:
Salutare!
Va multumesc pt raspunsurile in legatura cu botezul!
Am avut parte de o zi f frumoasa ieri, dar si obositoare, caci am plecat si ne-am intors la/de la Bucuresti cu masina.
Desi am ajuns la timp la Buc, ne-am invartit vreo ora si jumatate prin oras, pana am gasit biserica cu pricina si... cand am aparut si noi, prietenii nostri tocmai ce ieseau din biserica.....
Bebelusa era o frumusete si nu-mi venea a crede ca si Sebi a fost asa de mititel vreodata... Timpul trece tare repede, iar copii nostri cresc vazand cu ochii!!!
Am petrecut apoi la Taverna Sarbului (am inteles ca este afacerea fam Marius Tuca - pe care l-am si vazut pe acolo): impresia a fost f buna (mancare, servire, ambienta, igiena- totul ok).
Am fost incantati sa mergem pe Autostrada Soarelui (100km), care se intinde intre Buc si Drajna, am mers f bine pe tot drumul, dar cand am ajuns la noi in cartier, am facut pana..... Abia atunci am realizat ca plecaseram fara roata de rezerva... In fine, ne-am sunat prietenii si am rezolvat pb.