cresa dr taberei
Raspunsuri - Pagina 15
lbelciug spune:
Buna fetele,
vroiam sa va intreb pe cele cu copiii la grupa C parter daca ati remarcat ceva imbunatatiri la modul de ingrijire/programul copiilor in ultimele zile. Eu una da.
Liviana - mamica fericita a lui Matei (21.02.2005) si 33s cu baby-boy2
Forum despre Flori Presate (3)
cyta spune:
Buna,
Sunt noua pe aici si am citit cu groaza mesajele voastre. De doi ani am baietelul la aceasta cresa si sincera sa fiu eu sunt foarte multumita. In afara de raceli, fara complicatii, nu am nimic sa reprosez personalului de aici. Educatoarele sunt foarte dragute, cu toate ca au grija zilnic de aproape 20 de copii, baietelul meu le iubeste foarte mult pe amandoua.
In ceea ce priveste educatia copiilor sa stiti ca, cresa este o institutie care tine de sanatate si nu de invatamant ca si gradinitele. Din aceasta cauza educatoarele de cresa sunt asistente medicale si infirmiere si nu educatoare in adevaratul sens al cuvantului. Si cu toate astea baietelul meu a invatat o multime de lucruri de la cresa; cantecele, diferenta dintre mana stanga si cea dreapta, a invatat care este degetul mic si care este cel mare etc... astea mi-au venit in minte acum.
Educatoarele din grupa in care este baiatul meu au cumparat cu banii stransi mochete, perdele (le-am vazut noi, cand le-au pus) dar au luat si un topogan, o gargarita balansoar, iar copii sunt foarte incantati.
Precizez ca noi suntem la grupa DP si sunt foarte incantata de cum a evoluat copilul meu in aproape 2 ani de cand este aici... a renuntat la pampers, a invatat sa manance singur, a invatat sa se imbrace si sa se dezbrace singur si ceea ce este cel mai important socializeaza (copilul meu este foarte timid).
andora spune:
Salutare!