Bagajul de spital - o lista utila pentru fiecare!

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Dianami spune:

Buna, mamicilor! Sunt studenta la Medicina si am nascut pe 15 iulie 2005 pe Iulia Anastasia (3700 g si 52 cm),in Municipal, cu dr. Badiu. As avea si eu cate ceva de adaugat pe ici, pe colo , la ceea ce s-a spus deja:
-referitor la clisma: mie mi s-au rupt membranele noaptea, fix la 40 de sapt. ,si am nascut la 19 ore dupa aceea. De cand am vazut ca am contractii regulate, la 15 min, nu am mai mancat decat niste compot la borcan, pregatit special pt. eveniment, pt.ca nu doream clisma (diverse riscuri), dar am baut multa apa, pt. a ma hidrata, asa ca nu am avut probleme jenante.
-deasemenea, cand m-au pus pe masa de nasteri si am inceput sa imping, mi s-au uscat f. tare buzele. Am rugat o asistenta sa ude o batista cu apa (desigur, si apa si batista erau ale mele) si ma foloseam de ea, ca apa nu as fi avut cum sa beau.
-dupa ce am nascut, m-a luat un frig ingrozitor, desi era vara. Asa ca puneti-va sosete groase inainte si mai cereti o patura in pat, daca e cazul.
-Pt. sangerari: cine nu suporta vata poate folosi absorbante Always cu bumbac (pachet roz) pt. piele sensibila. Nu sunt stralucite, dar sunt o alternativa.
-Atentie: pt. durerile de dupa epiziotomie puneti Diclofenac supozitoare, dar nu mai mult de 1 pe zi! Altfel trece la bebe si e toxic!
-lactatia mi s-a declansat cu Galactogil, niste granule cu plante si calciu, extrem de bune. Eu nu aveam lapte, dar cu ele s-a rezolvat intr-o zi! Inca alaptez si o s-o fac exclusiv pana la 6 luni. Nu i-am dat bebelui nimic altceva, nici apa, nici suc sau ceai. Nici colici nu a avut, dar am tinut eu un pic de regim (daca e cineva interesat de detalii, sa de-a de veste) si am baut ceai de chimen, fenicul si anason. La 4 luni si 3 sapt. Iulia are 7,3 kg si 64 cm.