indemnizatie pentru crestera copilului

indemnizatie pentru crestera copilului | Autor: nickole

Link direct la acest mesaj

buna! am si eu niste intrebari si ma intreb daca ma poate ajuta cineva cu niste raspunsuri. eu sunt studenta anul II si am un bebe de 2 luni. intrebarea e daca pot sa beneficiez de ceva ajutor financiar avand in vedere ca nu am fost niciodata angajata (am 20 de ani)? apoi.. sotul meu a fost angajat pana in luna iunie 2003 la o societate comerciala, iar din iunie 2003 pana in iunie anul acesta si-a satisfacut stagiul militar. dupa cum spune legea, patronul acelei societati ar fi trebuit sa il reangajeze (corect?), insa refuza sa faca acest lucru pe motiv ca nu are nevoie de personal :).asadar ce ar putea face sotul meu sau daca ar putea sa beneficieze el de ajutor pentru cresterea copilului. multumesc anticipat :)

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Data exacta a nasterii te rog.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nickole spune:

29 iulie 2004

Mergi la inceput

La fix. Data fiind data nasterii copilului 29.07.2004 sunt necesare minim 10 luni asigurate in sistemul social indiferent de forma (inclusiv stagiul militar) in perioada 29.07.2003->29.07.2004. Din ceea ce ai scris tu are cel putin 10 luni deci va trebui sa se adreseze Casei de asigurari sociale pentru intocmirea dosarului (actelor) cerute de acestia pt a beneficia de CIC valoarea fiind de 6.5 milioane lei net pe luna pana la data de 29.07.2006 daca nu renunta pana atunci din proprie initiativa. Ar fi bine sa va grabiti pt ca deja ati pierdut 13 milioane lei anul acesta (august-septembrie) dar puteti prinde luna octombrie in plata.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nickole spune:

merci mult. si inca o intrebare.daca el ia alea 6.5 milioane, atunci mai are dreptul sa figureze ca angajat in alta parte?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Rozi spune:

Angajat = contract individual de munca.