Protectia consumatorului: produs defect?

Protectia consumatorului: produs defect? | Autor: ticka

Link direct la acest mesaj

Mi-am luat acum 2 saptamani o pereche de pantofi, aparent comozi ( si scumpi, deh cu gandul sa investesc in confortul meu), dar dupa 2 purtari pe pantoful stang s-a subtiat pielea de pe staif (asa cica se numaste partea care acopera calcaiul) si a inceput sa se simta cusatura de imbinare de pe calcai. Sunt imposibili de purtat. Iti smulg imediat pielea de pe calcai. Am fost la magazin sa le zic ca eu consider ca acesta este un defect ascuns, nu e normal sa simti cusatura pe calcai, mai ales ca cu pantoful drept nu am nici o problema. Mi-au zis ca ei nu considera ca este un defect. Eu am insistat si acum a ramas sa-mi dea astazi un telefon si sa-mi zica daca e sau nu defect din punctul lor de vedere.
Aici apare intrebarea, ce se considera defect si ce nu se considera defect? Ramane la latitudinea vanzatorului? Nu mi se pare corect.
Am gasit si hotararea pe net:

HOTARIRE Nr. 665 din 24 august 1995 privind inlocuirea, remedierea sau restituirea contravalorii produselor care prezinta deficiente de calitate

ART. 6

(1) Reclamatiile intemeiate vor fi rezolvate de vinzator prin inlocuirea imediata a produselor defecte cu altele de calitate corespunzatoare sau, in cazul cind nu este posibila inlocuirea, prin restituirea contravalorii acestora.


Cine decide cat de intemeiata este reclamatia mea?




Cristina & Sandica

floricica cu pozici

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Tu decizi. Daca nu vor sa iti schimbe ai dreptul sa te adresezi OPC-ului direct. In prealabil spune-le si lor ...brusc s-ar putea sa isi schimbe pozitia

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ticka spune:

Multumesc frumos pentru raspuns. Oricum ma gandeam sa fac reclamatie la OPC, la firma importatoare si la firma producatoare. Mai ales ca magazinul are pretentii. Vanzatoarele sunt exagerat de dragutze, dar cand m-am intors cu pantofii m-au lasat sa astept 20 minute, timp in care se ocupau de alti clienti si mai veneau sa-si dea cu parerea cat de defect e defectul. Iar una dintre ele a si vorbit urat cu mine.
Mai astept telefonul lor....sa vedem.


Cristina & Sandica

floricica cu pozici

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ticka spune:

Marius, ce linkuri mai stii, in legatura cu problema mea, ca sa ma 'inspir' ???

Cristina & Sandica

floricica cu pozici

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns liviu`s spune:

Incearca si http://www.anpc.ro/

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ticka spune:

stiti ceva despre Asociatia Pentru Protectia Consumatorilor in Romania. Am vazut ca exista site cu tot felul de legi, consultanta etc etc Sunt altii decat OPC-ul, nu?

Cristina & Sandica

floricica cu pozici

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns liviu`s spune:

OPC s-a transformat in ANPC.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ticka spune:

au site-ul apc-romania.ro si e altul decat anpc.ro...Caut si eu de ma informez....astept meciurile :)

Cristina & Sandica

floricica cu pozici

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns liviu`s spune:

quote:
Originally posted by ticka

au site-ul apc-romania.ro si e altul decat anpc.ro...Caut si eu de ma informez....astept meciurile :)

Cristina & Sandica

floricica cu pozici



Sunt structuri distincte: ASOCIATIA PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR DIN ROMANIA, care are site-ul apc-romania.ro, precum si structura guvernamentala ANPC.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ticka spune:

liviu`s 10+

Cristina & Sandica

floricica cu pozici

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ticka spune:

Si pentru ca m-am gandit sa va tin la curent cu ce s-a mai intamplat cu pantofii mei, va anunt bucuroasa, ca m-au sunta si m-au invitat sa vin sa-mi schimb pantofii. Deci se poate!!!!!! Sa nu ne mai lasam pacaliti! Va pup si sunt tare bucuroasa

Cristina & Sandica

floricica cu pozici

Mergi la inceput