De ce cezariana???

De ce cezariana??? | Autor: Emilly

Link direct la acest mesaj

Buna fetelor, ma tot intreb de ceva vreme de ce prefera viitoarele mamici sa nasca cu cezariana?
Mai stiu ca in Romania e la moda sa nasti prin cezariana la cerere, si eu nu inteleg de ce?Sora mea din RO la fel a nascut nici nu vroia sa ia in calcul alternativa nasterii naturale.Mama mea a insistat sa nasc prin cezariana ca sa nu ma chinui, e adevarat ca pa vrenmuri se chinuiau saracele femei si 2 zile sa aduca pe lume mica minune.Acum insa nu mai e cazul, sunt o groaza de medicamente iar personalul medical te ajuta sa simti cit mai putin durerile (mi-au oferit jacuzzi o ora pentru relaxare).
Ca sa nu ma mai lungesc spuneti-mi va rog de ce preferati cezariana, adica se taie muschii abdominali, uterul...

Ilinca @ mami

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Adela spune:

ete d-aia:
http://www.gardianul.ro/articol.php?a=mediamonden2004052202.xml

~~Adela &Julia

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Emilly spune:

Raduleasca gravida???n-am stiut...
Astept raspunsuri convingatoare.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ocebine spune:

Este o lupta pierduta sa intelegi rationamentul cu privire la cezariana.

E o moda ca si si ultimii blugi de la D&G.



Anamaria mama la Nick (6)& Alex (3)
http://mywebpage.netscape.com/Ocebine/Alex3.jpg
http://mywebpage.netscape.com/Ocebine/Nick3.jpg

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns jojo spune:

Sunt unii mai slabi de inger,si o fac la cerere,altii in urma unor complicatii,ca mine din pacate...apropo muschii abdominali nu se taie ,se dau la o parte

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns SimonaR spune:

Pe vremuri se chinuiau femeile 2 zile sa aduca pe lume copii ? Atunci Romania a ramas ca pe vremuri...
Personalul medical te ajuta sa simti cit mai putin durerile, dar nu personalul medical din Romania, astia aici te iau si la palme daca tipi mai tare.
Jacuzzi ? Poate in vise.