TRATAMENT HOMEOPAT
Raspunsuri - Pagina 2
laura miu spune:
eu am luat Sulphur 200 ..si mi-a reglat ciclul deja ptr restul mai astept ptr ca au efect pe termen lung..
eu printre altele i-am spus ca am avut o sarcina Molara (o tumoare a placentei) cu moartea copilului la 2 luni si de atunci nu am mai ramas si implinesc deja 2 ani..deci m-am dus ptr sterilitate..
m-au mai linistit ptr ca eram f nervoasa si stresul este dusmanul nr unu al fertilitatii si chiar sunt hotarata sa continui sa merg la dr ptr ca nu iti poate dauna cu absolut nimic, sunt pe baza de plante nu sunt medicamente si nu sunt toxice (poti sa le iei si daca esti insarcinata)..
deci cu siguranta o sa va tin la curent
laura miu spune:
LA MULTI ANI
..multa fericire va doresc si sa fiti iubite si nu in ultimul rand sa vi se intample minunea
8 MARTIE
Ariela spune:
La multi ani,Laura si tuturor fetelor.
Laura,draga mea spune-mi si mie unde te-ai dus tu,la ce doctor si care e adresa lui?
Eu am facut 2 inseminari pana acum si nimic. Nu au reusit. Nu maiam curaj, nu mai am putere. Nu stiu pe ce drum sa o apuc in continuare.
Dr.Ionut e optimist , dar eu nu sunt.
Te pup,
Ariela
laura miu spune:
Ariela, ce mai faci?..imi pare rau sa aud asemenea vesti proaste..eu nu am facut inseminare dar in privinta sentimentelor te inteleg
Deaceea nu am mai scris nici eu ptr ca eram f dezamagita si cand intram pe site pur si simplu incepeam sa plang..asa ca m-am apucat sa invat ca am fost in sesiune si sa incerc sa trec peste si pot sa spun ca acum sunt un pic mai optimista de cand m-am legat de acest fir, homeopatia..
Sincer am uitat cum il cheama pe dr dar voi afla in seara asta si-ti voi spune..
am intrat pe net si i-am gasit si cabinetul dr Soare (endocrinolog -Parhon) care eu cred ca te-ar putea ajuta.
Vreau sa-ti dau si tie un pic de optimism si celorlalte poate vom reusii.
De fapt sunt sigura ca vom depasii aceste momente..deci te rog sa stai pe langa mine sa te imbarbatesc..
pupici
laura miu spune:
..deci, atentie