URGENT TRADUCERE DIAGNOSTIC

URGENT TRADUCERE DIAGNOSTIC | Autor: adelina

Link direct la acest mesaj

DIAGNOSTICUL LUI CRISTI

1. TRANSPOZITIE DE VASE MARI

2. VENTRICUL UNIC (Comunicare artrio-ventriculara univentriculara cu dubla intrare) DE TIP NEDETERMINAT

VCI cu varsare in atriul drept, valve AV intr-un plan cu deschidere intr-o cavitate ventriculara cu aspect de VS mult dilatat.
Postero inferior probabil o cavitate ventriculara mult ingustata care comunica cu cavitatea ventriculara mare printr-un DSV in septul perimembr. larg, DSA ostium primum, vase mari dispuse in paralel cu plecare din cavitatea ventriculara mare, cu raport egal cu 1, fara aspect stenotic.

La nastere diagnosticul pus a fost:

sistus solitus visceral artrial
levocardie
sept interatrial integru
aorta situata anterior si la dreapta fata de artera pulmonara
vasele mari circula paralel
artera pulmonara cu diametrul mai mare decat aorta
viteza aoortica = 176 cm/s corespunzator unui gradient nesemnificativ de 12 mm Hg
valve pulmonare nestenozate
viteza pulmonara 289 cm/s corespunzator la un Vp nesemnificativ de 33 mm Hg prin debit
comunicare AV de tip univentricular, posibil cu reziduu de sept interventricular ineficient
valve atrioventriculare fara stenoze


La doua saptamani de la diagnosticul asta s-a constatat:


sept interatrial integru cu valve AV intacte la acelasi nivel
comunicare AV de tip univentricular cu muschi papilar situat anterior si la dreapta, hipertofiat ce sustine insertia valvei AV drepte
mari vase in D - transpozitie
artera pulmonara dilatata
plaman neprotejat

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns adelina spune:

Pentru cine a citit "Euthansie pentru Cristi" postat pe "Discutii generale", va rog mult, este nevoie de traducerea diagnosticului in ENGLEZA, si eventual, GERMANA sau FRANCEZA.

Multumesc pentru tot ce faceti pentru copilasul meu blond.

Adelina


quote:
Initial creeata de adelina

DIAGNOSTICUL LUI CRISTI

1. TRANSPOZITIE DE VASE MARI

2. VENTRICUL UNIC (Comunicare artrio-ventriculara univentriculara cu dubla intrare) DE TIP NEDETERMINAT

VCI cu varsare in atriul drept, valve AV intr-un plan cu deschidere intr-o cavitate ventriculara cu aspect de VS mult dilatat.
Postero inferior probabil o cavitate ventriculara mult ingustata care comunica cu cavitatea ventriculara mare printr-un DSV in septul perimembr. larg, DSA ostium primum, vase mari dispuse in paralel cu plecare din cavitatea ventriculara mare, cu raport egal cu 1, fara aspect stenotic.

La nastere diagnosticul pus a fost:

sistus solitus visceral artrial
levocardie
sept interatrial integru
aorta situata anterior si la dreapta fata de artera pulmonara
vasele mari circula paralel
artera pulmonara cu diametrul mai mare decat aorta
viteza aoortica = 176 cm/s corespunzator unui gradient nesemnificativ de 12 mm Hg
valve pulmonare nestenozate
viteza pulmonara 289 cm/s corespunzator la un Vp nesemnificativ de 33 mm Hg prin debit
comunicare AV de tip univentricular, posibil cu reziduu de sept interventricular ineficient
valve atrioventriculare fara stenoze


La doua saptamani de la diagnosticul asta s-a constatat:


sept interatrial integru cu valve AV intacte la acelasi nivel
comunicare AV de tip univentricular cu muschi papilar situat anterior si la dreapta, hipertofiat ce sustine insertia valvei AV drepte
mari vase in D - transpozitie
artera pulmonara dilatata
plaman neprotejat


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cataghe spune:

Am incercat eu o traducere a ultimelor date din diagnosticul lui Cristi, cele confirmate de medicii americani. Cred ca sunt suficiente pentru o prima abordare, reflectind cea mai recenta situatie in ceea ce-l priveste pe Cristi. Eu nu sunt de specialitate, termenii sunt corecti caci sunt luati din carti de medicina, insa nu stiu cum este imbinarea dintre ei - aici poate ma mai ajuta cei care vorbesc engleza in fiecare zi. Nu am reusit sa traduc partea cu " raport egal cu 1", aici poate ne ajuta un matematician, dar cred ca lucrurile esentiale sunt prinse in traducere si se inteleg.


1.TRANSPOSITION OF THE GREAT ARTERIES
2.SINGLE VENTRICLE OF UNDETERMINED TYPE

Inferior vena cava flowing into the right atrium, atrioventricular valves in the same plane opening into a ventricular cavity with the aspect of a severely dilated left ventricle.
Posteriorly and inferiorly there is a very narrowed ventricular cavity which communicates with the large ventricular cavity through a high interventricular septal defect in the membranous part. Interatrial septal defect ostium primum, great vessels parallely disposed, arising from the large ventricular cavity, without stenotic aspect.

Succes tuturor,
Catalina.


This is the first day of the rest of my life!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns emoison spune:

Daca nu apare nimeni pina luni cu traducerea diagnosticului in franceza, o sa risc eu s-o fac, dar mai astept, nu sint (deloc...) de specialitate...

Cu bine,
Elena

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns m34 spune:

Incerc si eu cu franceza si germana.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Alina spune:

Adelina,
Asa cum am spus aseara pe chat,sotul meu a scris la Klinikum Universität München-Großhadern si diagnosticul l-am redactat in engleza,nu suntem de specialitate si nu eram absolut siguri de niste termeni si pt a nu da alt inteles am facut asa,ei oricum au pagina si in engleza si profii astia opereaza in toata lumea.
Linkul :
http://www.kinderkardiologie-muenchen.de/?lang=1&idcat=27

Speram ca in citeva zile sa primim raspuns.



Alina

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns m34 spune:

Am primit de la un prieten traducerea in germana:


1. Transposition von grossen Blutgefässern

2. Einziger Ventrikel (Vorhof-Ventrikel Verbindung mit einzigem Ventrikel und doppeltem Eingang) von unbekanntem Typ

Die untere Herz-Vene mit Mündung im rechten Vorhof, Vorhof-Ventrikel Klappen in einem Plan mit Öffnung in einer ventrikulärer Höhle mit Aspekt von viel ausgedehntem linkem Ventrikel. Unterliegender Postero, wahrscheinlich eine viel verengte ventrikuläre Höhle, die mit der grossen ventrikulären Höhle durch einen breiten Defekt von ventrikulärer Wand (liegend in der Membrane-Wand) gebunden ist, Defekt von Vorhof-Wand ostium primum, grosse Blutgefässer parallel liegend, mit Abgang von dem grossen ventrikulären Höhle, mit Verhältnis = 1, ohne Stenose-Aspekt.


Beim Geburt hat man die folgende Diagnose gestellt:

Viszerales Vorhof-Sistus solitus
Levocardie
Integrale Zwischen-Vorhof Wand
Die Aorta vornliegend und rechts gegenüber der Lungenarterie
Die grosse Blutfässer parallel liegen
Der Lungenarterie-Diameter grösser als der Aorta-Diameter
Die Aorta-Geschwindigkeit = 176 cm/s, entsprechend einem unbezeichnenden Gradient von 12 mm Hg
Lungenklappen ohne Stenose
Lungengeschwindigkeit = 289 cm/s, entsprechend einem unbezeichnenden Lungen-Druck von 33 mm Hg durch Durchfluss (Debit)
Vorhof-Ventrikel Verbindung von einzigem Ventrikel, möglich mit unwirksamem Residuum von Zwischen-Ventrikel Wand
Vorhof-Ventrikel Klappen ohne Stenose


Nach 2 Wochen von der Geburt-Diagnose hat man festgestellt:

Integrale Zwischen-Vorhof Wand mit unbeschädigten Vorhof-Ventrikel Klappen bei demselben Pegel
Vorhof-Ventrikel Verbindung von einzigem Ventrikel mit vorn- und rechtsliegend hypertrophem pappilarem Muskel, der die Insertion der Vorhof-Ventrikel rechten Klappe stützt
Grosse Blutfässer in D – Transposition liegen
Die Lungenarterie ausgedehnt
Unbeschützte Lunge

Mergi la inceput