Conectare platforma noua
Raspunsuri - Pagina 2
PRAG spune:
Unde trebuie resetata parola? Daca merg pe platforma noua, introduc adresa de e-mail din profilul personal si imi spune ca nu exista user cu asemenea adresa.
Am incercat si sa schimb parola in profilul personal. Apoi merg pe platforma noua si incerc sa ma loghez, spune ca datele introduse nu sunt valide.
Singura chestie care pare sa mearga e daca la resetare introduc adresa veche de e-mail (inainte de a o schimba). Atunci imi spune ca a trimis e-mail de schimbare a parolei, dar eu nu mai stiu parola la acea adresa si repet, nu e cea din profilul personal, e ce a fost acolo inainte.
Any ideas?
marius spune:
Tu te-ai inregistrat cu acea adresa de mail este a ta. Daca nu stii parola de la adresa ta de mail... reseteaza parola aceea prima apoi parcurge procedura de restare pe DC.
Iti dai seama ca nu avem de unde sa stim adresele de mail si parolele acestor adrese de mail al utilizatorilor.
Letitia1 spune:
Citat: |
citat din mesajul lui coraly Am reusit. In pagina de profil personal exista un link de resetare a parolei. In caz ca mai pateste cineva la fel. Coraly, Sergiu (3 ian 2005) si Dominic (11 mai 2009) Alaptatul - Help Line |
Unde e pagina de profil la noa platforma? E foarte greoaie si incilcita. De ce nu e un buton de log in/ out?
Letitia1 spune:
Yey! Am reusit. Acum am vazut ca lansarea oficiala e pe 1mai. Atunci inchideti forumul vechi?
PRAG spune:
Citat: |
citat din mesajul lui marius Tu te-ai inregistrat cu acea adresa de mail este a ta. Daca nu stii parola de la adresa ta de mail... reseteaza parola aceea prima apoi parcurge procedura de restare pe DC. Iti dai seama ca nu avem de unde sa stim adresele de mail si parolele acestor adrese de mail al utilizatorilor. |
Sigur ca nu ma astept la asa ceva... Dar ma astept ca daca mi-am schimbat adresa de e-mail (apare cea noua in profilul personal), aceasta noua adresa sa fie folosita si pentru resetarea parolei.
Am incercat si sa resetez mai inti parola la e-mail, dar e un cont de hotmail de acum 15 ani pe care nu l-am mai folosit si pare a fi blocat... Mai incerc si asa, oricum, ce am spus in primul paragraf chiar mi se pare valabil si mi se pare o mare eroare ca nu functioneaza...
katy spune:
Si eu am primit linkul de reset are si nu merge imi spune ca datele introduse nu sunt valabile. Am incercat si sa merg la profil sa schimb si nu merge.
Katy
marius spune:
La momentul transferului de date de aici in noul DC s-au trimis adresele de mail pe care fiecare utilizator le-a avut configurate in "fisa personala" in cazul tau a existat acea adresa de mail la care spui ca nu mai stii cum sa intri.
Sa vedem ce solutii se pot gasi pentru acest gen de cazuri cand s-au schimbat adresele de mail ulterior date transferului de date de aici -> acolo.