Buburuze(26)!Bravo Cos_minutza, Ruxulic,aadina!

Raspunsuri - Pagina 20

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns piscotel2011 spune:

Gata m-am "reactualizat"

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns piscotel2011 spune:

Si inca ceva: va multumesc din suflet ptr urari!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns bibuga spune:

va multumesc pt gandurile bune ramonica26,iuliajurdi,mara-i ,felicitas,tusferi,piscotel2011,violeta2013,arianna05-

violeta2013-da asa este,unii medici sunt uimitori de medicali,fac avorturi fluierand,te scapa de "probleme" cu entuziasm stiintific...sanatate multa!

arianna05-felicitari pt Adelina-Ioana!

va doresc nasteri usoare,bb sanatosi!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns emilia.m spune:

Ramonika, nu te stresa, o sa fie bine, o sa te descurci, instinctiv vei stii ce sa faci sa fie bine, ai sa vezi.
Eu am trecut peste sfaturile gen Colief e prea scump si nu prea eficient si i-am luat piticei. Si ce credeti, repriza de plans de colici de astazi a durat nici mai mult nici mai putin de 5 minute!
Inca nu imi e clar daca aceasta situatie se datoreaza Coliefului sau plimbarii lungi cu carutul de astazi (ne-am plimbat vreo 2 ore si jumatate timp in care pitica a dormit dusa). Vom vedea maine ce si cum dar sper ca acest produs sa fie solutia minune impotriva colicilor si sa pot spune cu mana pe inima ca cei 70 si ceva de lei pe care ii voi da o data la 2 saptamani pe acest produs sa fie bani cheltuiti cu intelepciune si folos.


mamica fericita de Anna-Patricia

http://bazar.desprecopii.com/detail.asp?id=4886&n=LECTII-PIAN-CHITARA-CANTO
Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai.

PCOS, Tiroidita Autoimuna Hashimoto, MTHFR C677T si A1298C heterozigote. Tratament cu Clexane 0.4, Elevit, Tardyferon, Euthyrox 100 zilnic

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns violeta2013 spune: