Minuni de Noiembrie-Decembrie 2012 #8#

Raspunsuri - Pagina 18

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns DenyAnd spune:

Salutare dragi mamici
Noi suntem bine, burtica creste si tot creste. Au inceput si la mine, arusrile, cand nu ne e foame, cand ne e foame la fiecare 2-3 ore (ii zic puseu de crestere a bebitei din burtica), sanii cu colostru (cand apuc de sfarucri), tot mai greu ma ridic din pat, merg ca rata/delfinul (abia asteptam sa ma vad in stilul asta de mers, sa vad cum e), doare spatele (cand stau mult in picioare), si acele dureri in zona simfizei la fel(tot cand stau mult in picioare), vreo 2 zile am avut contractii dureroase( usoare) care s-au linistit cu stand la pat toata ziua.
Am avut ceva "neintelegeri" cu dr hematolog, unul de aici din Viena care mi-a zis ca mutatiile mele sunt irelevante, nu l-au "miscat" nici analizele de coagulare (fibrinogen si INR nu sunt in valorile normale) si ca nu trebuie sa iau aspenter, nici heparina(clexane/lovenox), cica nu trebuia sa iau nici de la bun inceput. Normal ca m-a socat ceea ce a zis el, mai ales ca nici a cerut control recent(eco doppler, alte analize de coagulare). Nu mi-a placut deloc "diagnosticul" pus de el, prea indiferent, si prin urmare am apelat iar la ajutorul dr.U sa-mi zica ce sa fac, i-am dat scanat toate analizele facute aici. La inceput mi-a zis sa incep clexanele, dar apoi a zis (la propunerea mea ca i-am zis sa incercam asa, ca si sotul ma batea la cap ca poate nu mai e nevoie de ASS si nici de injectii): sa oprim aspenterul pana la urmatorul eco+analize(in sapt 32), sa vedem cum vor fi IR-urile, LA, etc. si in functie de rezultate vom decide daca sa continuam tratamentul sau nu.