Burtici cu stelute de iulie-august 2013 (33)

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Bobitza_85 spune:

Distractie placuta Flory!

13 +

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Bobitza_85 spune:

Sweety, draguta, unde ai facut analiza respectiva care are "eroare de tastare" ?
Nu de alta, dar vreau sa evit acel laborator.



13 +

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns paula_m spune:

Citat:
citat din mesajul lui flory_blanca

Sweety IR-urile sunt relevante doar dupa 20 de sapt, eu stiu ca inainte nici nu se masoara tocmai pt valorile scazute, banuiesc ca asta ti-a masurat.

Betty spune-le si tu inainte ca a fost o barza prin bucatarie si a papat zahar. Glumeam. Hai ca va fi bine sunt sigura ca vor reactiona pozitiv, oricum eu le-as spune sa aiba timp sa se obisnuiasca cu ideea. Si pana la urma si daca nu vor fi la inceput super incantati se vor acomoda si ai sa vezi ca o sa se topeasca cand o sa il vada pe cel mic.

Mie majoritatea hainelor de gravi mi se par oribile, culori triste, modele de batrane, imi iau strictul necesar ca nici nu ma entuziasmeaza cand le vad. Incerc sa imi iau haine sa le pot purta si dupa gen baby doll, alea arata de om normal.

Noi plecam la botez, sper sa nu ma fac ca balonul pana diseara ca in general dupa amiaza ma balonez groaznic. Sa arat si eu decent in rochie. Macar la poze. , si dupa aceea repaos pe scaun.

19+

Mami de fetita frumusica foc!
29.04.2010
MTHFR C667T heterozigot, PAI 4G/5G homozigot