Ghiocei martie-aprilie2009 *457*Alaturi de IULIA!

Raspunsuri - Pagina 21

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Ilinca_M. spune:

Citat:
citat din mesajul lui Floric

Ilinca, asta e fusta.

http://s598.photobucket.com/albums/tt70/Floric_album/Cristiana%20Botez/?action=view¤t=DSCN7413.jpg

Poze Raru
Poze noi

IULIA va invinge CANCERUL

Rares Rarisel cel mai frumusel



Eeee, asta e altceva, nu e mulaciune!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ilinca_M. spune:

Pisigri, este opinia ta si o respect! Mi se pare normal ca fiecare sa decida pentru copiii sai.
Eu nu pot sa nu-mi ridic muuulte semne de intrebare cata vreme cei care semnaleaza pericolul vaccinurilor sunt MEDICI, de diferite nationalitati (adica daca un medic scrie un articol impotriva veccinurilor, cu argumente stiintifice, "nu e sursa credibila, chiar daca e medic" dar daca alt medic scrie un articol "vaccinul salveaza vieti!"- daaa, atunci e credibil?...).
Ca sa nu mai spun ca sunt medici care au recunoscut ca au luat de bune toate informatiile care li s-au predat in scoala despre vaccinuri dar apoi au avut totusi curiozitatea sa studieze mai in profunzime lucrurile si au ajuns la concluzia ca propriilor lor copii le este mai bine fara vaccinuri?
Ca sa nu mai spun ca pediatra noastra cu 36 de ani de experienta considera ca vaccinurile sunt supraestimate si ca de fapt chiar pot avea efecte contrare, imbolnavind si scazand imunitatea? Etc etc.
Eu nu am nimic impotriva ca exista multa lume care imbratiseaza cu convingere ideea vaccinurilor, dar sa nu aduca totusi in derizoriu convingerea altora ca ele nu sunt chiar atat de necesare cum se propovaduieste, caci zau ca nu m-am informat pompieristic de pe blogul Mamei Omida care lupta cu conspiratia mondiala ci am citit zeci de linkuri in 3 limbi + am discutat cu medici adevarati.
Primul cui impotriva vaccinurilor l-am avut citind prospectul celor pe care tocmai le facuse fiica mea...Oare prospectele le scriu tot "bloggerii"?