Trombofilia, o cauza a infertilitatii - 75 -

Raspunsuri - Pagina 10

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns MeAlex spune:

Cinta, Protrombina mai mare de maxima nu pune probleme, la restul pune si valorile normale de laborator.

Cu verificatul tuturor mutatiilor e oarecum cum spune Ani, dar sunt si medici care dau tratament in functie de tipul si numarul mutatiilor, nu de kilograme...si atunci e riscant, daca sunt mai multe mutatii si nu stim, poate un clexane 0.4 nu e suficient...Deci, e pe riscul fiecaruia.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ramonika spune:

fetelor, voi luati tratament din preconceptie? si daca da, ce tratament?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carin1974 spune:

Ramonika cam toti medicii prescriu la pacientele cu trombofilie minim 3 luni de tratament inainte de a ramane insarcinata. Tratamentul difera de la un medic la altul.
Eu am avut femibion1 - 1/zi, aspenter - 1/zi, acifol - 1/zi

-------------------------------------------------
AMH=0.02
PAI-1 heterozigot, MTHFR C677T heterozigot, MTHFR A1298C heterozigot
FIV1 septembrie 2012 Athena Timisoara- reusit dar sarcina oprita in evolutie la 8 saptamani

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns olimp spune:

ramonica si eu am luat asa preconceptional

femibion 1
aspenter 75 1/zi
ac folic 5mg 1/zi
magne b6-2 /zi





XIII Val34 Leu - heterozigot , PAI-1 -heterozigot , MTHFR C677T - heterozigot
2010 ian. sarcina oprita din ev la 8 sapt ,april embolizare fibrom ,2011 vara -3 IUI , april 2012 fibrom uterin operat
2012.sept. sarcina oprita din ev. la 5 saptamani

22 + Ilinca
Ilinca

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gabrielarusu spune:

buna fetelor