Noi, consumatorii

Raspunsuri - Pagina 10

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Carra spune:

Mianna, multumesc pentru sugestie. Cu prima ocazie cand ajung acolo (adica foarte curand, caci e in drumul meu spre casa, zi de zi), voi intreba ce ar fi trebuit sa fac. Fara cereri si pretentii de despagubiri, doar de... curiozitate si ca sa stiu cum sa procedez alta data, daca nu voi casca ochii bine. Va tin la curent cu raspunsul, poate ii va prinde bine altcuiva pe viitor.

Inca o data, multumesc tuturor.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ladyJ spune:

Mey, cred ca doar eu am experiente de-a dreptul placute cu returnarea alimentelor in Ro
Nu mi s-a parut ca se uita cineva ciudat la mine. Am returnat multe, iaurturi, carne, preparate de-a gata..

Daca ar fi fost principiu puternic, as fi mers cu cartonul de oua inapoi. Nu e vorba de a putea demonstra, in general nu se complica nimeni sa fenteze vanzatoarea cu doua oua, si pentru asta sa faca drumul iar pana la supermarket.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mianna spune:

Citat:
citat din mesajul lui Carra

Mianna, multumesc pentru sugestie.


cu placere. imi raspunzi si la intrebare? ca na, curiozitatea a omorat pisica

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Carra spune:

Mianna, sigur ca iti raspuns si la intrebare (daca pot, desigur) dar... care este intrebarea? Scuza-ma daca am pierdut-o "pe traseu". Oricum, e tarziu acum, dar, daca ma "luminezi", raspund cat de repede pot.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mianna spune:

Citat:
citat din mesajul lui Carra

Mianna, sigur ca iti raspuns si la intrebare (daca pot, desigur) dar... care este intrebarea? Scuza-ma daca am pierdut-o "pe traseu". Oricum, e tarziu acum, dar, daca ma "luminezi", raspund cat de repede pot.


intrebasem daca atunci cand n-ai avut banii la tine ai dus acasa produsele la primul drum (cand te-ai dus dupa card) sau la al doilea (dupa ce le-ai platit).

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andacos spune:

Citat:
citat din mesajul lui mianna

Citat:
citat din mesajul lui Carra

Mianna, sigur ca iti raspuns si la intrebare (daca pot, desigur) dar... care este intrebarea? Scuza-ma daca am pierdut-o "pe traseu". Oricum, e tarziu acum, dar, daca ma "luminezi", raspund cat de repede pot.


intrebasem daca atunci cand n-ai avut banii la tine ai dus acasa produsele la primul drum (cand te-ai dus dupa card) sau la al doilea (dupa ce le-ai platit).


Asculta, priveste si taci!...
Din brate fa-ti aripi de fier
Si zboara cu ele spre cer!...





Pina raspunde Carra,spun eu,eu am luat carutzul plin (logic dupa parerea mea)cind ama chitata efectiv,uitasem portmoneul in porbagaj!

Am lasat carutzul acolo linga casa,paremi se ca a ramas sotzul sua baiatul ,nu-mi mai amintesc exact linga carutz,oricum in afara spatziului sa spun asa,in spatele caselor d emarcat!

Dana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mianna spune:

pai logic si dupa parerea mea - nu vad fapta iesita din comun (ca doar nu se pedepseste cu taierea capului faptul ca pe moment n-ai bani/card la tine). le e mult mai usor sa le puna deoparte si sa mai astepte, decat sa treaca prin procedura anularii bonului, care, din care am vazut eu, implica chemarea unui superior, deblocarea cu o cheie a unei chestii din casa de marcat, returnarea produselor la raft etc. da, daca pe Carra ar fi lasat-o sa duca mai intai produsele acasa, ar fi fost intr-adevar un gest iesit din comun.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anya spune:

Produsele bio, fiind mai scumpe, exista un mare risc sa fie cam vechi. Mi s-a intamplat cand m-a apucat harnicia sa iau un unt bio si cand am desfacut pachetul sa fie mucegait. M-am intors cu el la magazin dar am refuzat sa iau altul.
Acum mai bine de 1 luna am fost in Otlett si i-am luat baiatului o pereche de ghete. Daca a fost vreme buna, nu i le-am dat la purtat decat in ultima saptamana. Dupa cateva zile am observat ca in zona in care talpa se indoaie erau jea dezlipiti. I-a luat sotul meu si i-a dus inapoi. Cele 30 de zile de garantie au trecut, dar le-au primit inapoi si a ramas ca ne suna sa ne confirme daca le inlocuiesc sau ne returneaza banii. Astept cu interes si sper sa nu inghete baiatul pana se hotarasc ei.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Carra spune:

Mianna, am luat cumparaturile dupa ce m-am intors si am platit. De fapt, lucrurile s-au desfasurat in felul urmator: am constatat ca nu am cu ce plati, domnisoara de la casa mi-a spus ca imi pune bonul in asteptare pana la ora inchiderii, a chemat un agent de paza care a pus caruciorul cu cumparaturi intr-un colt si a spus ca il supravegheaza pana revin ca sa platesc. Totul a fost foarte prompt si civilizat.

Urmarea povestii cu oul: azi am ajuns din nou la magazinul cu pricina si am intrebat-o pe domnisoara de la casa cum ar fi trebui sa procedez. Raspunsul a fost: "Doamna, trebuia sa reveniti cu produsul si cu bonul si va schimbam produsul ori va returnam banii." Eu: "Bine, dar cum demonstram ca nu am... mancat oul pe drum?" Ea: "Ei, nici nu s-ar fi pus problema in felul acesta. Nimeni nu v-ar fi putut acuza de asa ceva."

Prin urmare, poate ca ar trebui cu totii, in calitate de consumatori, clienti, cumparatori etc. sa aplicam principiul despre care vorbeam. Poate ca lucrurile nu sunt asa de negre pe cat par, doar ca noi pornim de la ideea ca "oricum nu se schimba nimic", asa ca... hai sa nu fac nici eu nimic. Parerea mea...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lali spune:

Si eu cred ca exista o exagerare in sens negativ. Multa lume merge din start pe ideea ca "de ce sa bat drumul inapoi, oricum in Ro nu se rezolva nimic". Ba se rezolva de cele mai multe ori. Ca exista multi lucratori indolenti e adevarat, insa la serviciul clienti in general se stiu bine regulile, legile, limitele si politicile magazinului.

Mie de mai multe ori reclamatiile mi s-au rezolvat fara prea multe comentarii, ba chiar cu scuze. Spre exemplu am luat niste produse pentru copil, ca sa constat acasa numai dupa desfacerea ambalajului ca aveau marimi pe varste, marimi care nu erau scrise in exteriorul produsului sau la raft. Am mers inapoi iar baietii de pe raion pe langa returnarea banilor m-au rugat sa fac si o reclamatie scrisa ca sa aiba un argument in plus la discutia cu furnizorul despre refacerea ambalajului. Am primit raspuns prin e-mail cu multumiri si un alt potop de scuze.

Am dus inapoi carne ambalata care mirosea, desi era in termenul de garantie. Desi am dus-o a doua zi dupa data cumpararii si puteau foarte bine sa spuna ca nu am pus-o eu in frigider, mi-au returnat banii imediat.

Am patit ca unor pantofi destul de scumpi sa li se rupa tocul la o saptamana dupa trecerea termenului de garantie (care era de 1 luna). Am mers cu ei la magazin si am spus ca nu mi se pare normal sa intevina o stricaciune atat de grava in asa de scurt timp chiar daca au iesit din garantie. Mi s-au inlocuit imediat, cu scuze.

Alta data am patit cu alti pantofi de la un alt magazin, s-au dezlipit tot asa cu putin timp dupa expirarea termenului de garantie. Si-au cerut scuze, mi-au spus ca nu pot sa mi-i schimbe dar ca ei au atelier si mi-i repara gratuit astfel incat vor fi mult mai trainici; m-au rugat sa las si perechea. Asa s-a intamplat.

Am patit insa cu niste fotolii de terasa care s-au rupt dupa 2 saptamani de folosire sa mi se spuna telefonic (am sunat inainte sa le returnez) ca ...nu au garantie. Deloc. Bineinteles cu un ton foarte dragut am spus ca voi suna la Protectia Consumatorului sa ma interesez exact cum e legea in acest caz si am cerut numele si functia persoanei cu care vorbesc de la magazin ca sa sun inapoi si sa spun ce raspuns am primit. In secunda 2 am fost invitata la magazin sa-mi schimbe produsele sau sa-mi returneze banii.

Asa ca totul e sa ne si cerem drepturile cand trebuie, sa fim fermi si sa nu ne enervam inutil. Multe lucruri se pot rezolva.

Mergi la inceput